20.07.2021 г., 22:57 ч.

Моето семейство 

  Есета
1421 0 1
2 мин за четене

                            Семейство

                                  есе

Какво е семейството за мен то е всичко ,когато бях дете  беше моята основа.То ми даваше сила в най тежките моменти да не спирам ,да се боря.Семейството  е това което вярва в теб без да има някакво обяснение.То ти дава тази сила да вървиш по пътя ,то стой до теб винаги.И държи ръката ти по този така труден път на самоусъвършенстване.Много  хора казват у дома и стените помагат и,  е така там се чувстваш най силен.Никой не си избира семейството , но всеки е благодарен ,че го има, защото се чувства защитен.

Да имаш семейство означава  да се грижиш за него.Когато сме деца имаме един непромокаем свят в ,който мама и татко са съвършени или  по точно идеални.Всяко дете си мисли ,че те са като супер герой.Това е,когато паднеш да ти подадат рака ,да се изправиш и продължиш   напред .Вярата е велика сила тя ти помага да се чувстваш всемогъщ.Моето семейство ми дава подкрепа .То се радва на успехите ми и страда  за загубите ми. Моите родите ли винаги са ми били упора, в живота нищо не съм постигала лесно ,но както казва татко трябва да се бориш за да оцениш постигнатото .Така се научих да вървя изправена и силна.Днес когато съм голяма и постигнах това,което  исках благодарение на тях.Разбирам ,какво им е струвало.Сега когато и аз имам дете  разбирам какво означава да си родител да даваш без, да получаваш.Живеем в такива времена ,в който много бързо се разпадат семействата ,може би не са били толкова здрави . Семейството е всичко за мен то е моята утеха и упора там се чувствам силна.Те ми дават нещо ,което го няма никъде сила сигурност и желание да се боря напред и да постигам.Но на това ме научиха моите  родители.Семейството е неделима част от него тръгваме всички по принцип то е много здраво и трудно проникват чужди хора там.Заради това,че всички са здрави като скала.Дори в най добрите семейства има проблеми ,защото всеки човек от тях е отделен индивид има свийте потребности и   желания.Важното е всички да помагат за разрешаването на проблемите често се налага ,да  спорят ,защото в ,,спора се ражда, истината!Семейството не изоставя свийте членове в беда,точно обратното застава зад  тях и ги подкрепя докрай.Тук принципа ,,разделяй и владей ‘’не  действа защото то е неразрушимо цяло.Да, днес много често се срещат разпаднали се семейства от  посегателство на някой на негов нов  член ,но тогава семейството не е било толкова здраво истинско.В днешно време ценностите са почти разрушени, то ни дава тази топлина и сила да продължаваме напред.Аз пораснах  благодарение на него и създадох свое семейство в ,което подкрепата обичта вървят рака за рака.Много хора казват ,че семейството е като дървото ако основата му е здрави то и клоните  също ще са здрави. И накрая ние растем в различи посоки, но корените ни остават на едно и също място.

 

 

 

© Диляна Мързъкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??