4.06.2007 г., 23:54 ч.

Може ли да има безсмислен живот? 

  Есета
4780 0 5
2 мин за четене
 

      

      Всичко на този свят  е постижимо. Всяка една мечта или цел може да се постигне, но по различен начин и с различни средства. Непостижимите неща са малко, както например не можеш да излекуваш смъртоностно болен или пък да върнеш времето назад. Ако искаш силно едно нещо, намираш начин за неговото осъществяване.
        Всеки трябва да има цел в живота си, която да преследва и за която да се бори. Има лесни и трудни начини за достигане на желания резултат. Ако искаш да бъдеш по-добър, просто трябва да разбереш кои са твоите отрицателни качества и да се насочиш към тяхната промяна. Хубаво е, когато след дългия път към щастието, най-накрая откриеш светлината в края на тунела. Тогава се чувстваш удовлетворен от себе си и се радваш на постигнатото.
     Всички ние, с всеки изминал ден откриваме все нови и нови неща, както за себе си, така и за другите. Тези новооткрития ни правят по-богати и ни дават отговори на много въпроси, на които преди не сме можели да дадем отговор. "Знанието е злато" казват хората. И са прави, защото знанието с пари не се купува. Знанието те прави богат и благодарение на него, можеш да се промениш напълно. То може да ти отвори нови пътища за изява. Може да те отведе там, където не си и си помислял, че можеш да отидеш. Ключът към знанието е златен, ето защо и се открива много трудно. Трябва да се стараеш адски много, за да може след време да се похвалиш, че ти знаеш и можеш повече от другите.

        Какво ли значи "безсмислен живот"? Може би не сме се замисляли досега. Има безсмислен живот, но на никого не го пожелавам, защото, ако животът ти е такъв, значи ти си никой. Ти си едно от многото сиви петна в този, изпълнен с толкова много мъка и радост, свят. Всеки един е уникален по своему. Всеки притежава специфични за него качества, по които се различава от останалите. Понякога се намира човек, който да каже: "С какво ти си по-различен от мен ?". Ако и двамата нямат цел в живота си и не знаят за какво живеят, те са едни и същи. Но ако единият търси своя път към щастието, той е богат!

         "Безсмисленият живот" може да ти донесе само ядове след време. След години може би ще се упрекваш и ще съжаляваш, че си си изгубил времето с безмислени неща. Но тогава вече ще е късно. Няма да можеш да върнеш времето назад. Може би ще искаш да промениш нещата, но няма да можеш, защото всяко нещо си има край. Не си уцелил точния момент ли? Е, за в бъдеще ще бъдеш по-предпазлив и ще знаеш, че животът е глагол, спрегнат в трите си основни форми: помни миналото, внимавай  в бъдещето, за да имаш настоящето!

         Всеки трябва да знае кое е неговото пристанище, защото, ако не знае, за него попътен вятър няма да има!

© Ралица Банова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Леле браво!Есето е супер!
  • Всичко, което искаш го постигаш а?
  • Абсолютно!
    Мотото "Няма невъзможни неща" е част от моята същност.
  • Точно това казвам и аз!Че няма невъзможни неща! Всичко се постига с много желание! Съгласен ли си?
  • Няма, повтарям няма невъзможни неща.
    Можеш ли да повярваш, че мога да пробия закостенелия мозък на средностатистическия тип като поднеса шокиращата теза, че - мога да стъпя на Марс?
Предложения
: ??:??