28.10.2008 г., 21:52 ч.

Моят избор между разума и сърцето 

  Есета
7805 0 2
1 мин за четене

               Моят избор между разума и сърцето

 

 

     И какво сега, трябва да избирам между разума и сърцето ли? Ами във всеки един любовен роман или филм, когато има някоя голяма любов, винаги се появява някой, който да каже „Послушай сърцето в избора си!” Е, как мога да разбера дали собственото ми сърце няма да ми извърти някой номер? Любовта в повечето случаи е лъжовна. И тогава се оказва, че сърцето, което ми е подсказало да се върна при нея, ме е излъгало. И тогава, какво? Добре, тогава разумна съм, разделила съм се с голямата любов и толкова. Да, обаче тя е била истинска. Изборът между разума и сърцето е такъв хаос, че може да се побъркаш от мислене и после пак да не е правилен.

     Не винаги този избор трябва да бъде правен на база „Голямата любов”. Ами например моята голяма мечта е да отида до Египет и да видя на живо пирамидите. Веднага изниква въпросът: ”Имам ли нужната сума за това?” Ами имам я, но тя ми трябва, за да продължа обучението си. Слушам сърцето си и то ми казва, че трябва да отида до Египет, `щото нали ми е мечта. Е, смятам, че всички ще се съгласите с мен, че по-разумно е да се изуча и тогава пред мен ще се отворят много врати. Тогава бих могла да отида не само до Египет, но и да обиколя света. И разбирам, че не винаги е важен поривът на сърцето. Трябва да бъдем разумни и да не се оставяме на течението да ни влече. Обаче трябва в избора си да влагаме чувства, да избираме това, което искаме.

     И сега – разумът или сърцето? Мисля, че трябва да се опитваме да ги съчетаваме и тогава изборът ни никога няма да е неправилен.

© Софи Динкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Има и по-тежки случаи. Това едва ли е проблем за публично обсъждане.
  • Не мога да не се съглася с написаното! Твоята мечта е да отидеш до Египетските пирамиди. Но междувременно, ей така както си нямаш парички, ти се отдава възможност и отиваш до... до къде..., например до Слънчев бряг. Нима би отказала едно прекрасно лято на Слънчев бряг? И в любовта е така. А един ден пирамидите сами ще дойдат при тебе
Предложения
: ??:??