4.10.2009 г., 15:00 ч.

Моят свят през моите очи 

  Есета
2227 0 4
1 мин за четене

Чистотата в невинните очи, гледащи все напред, виждащи света в ярки цветове с любовта навред. Усмивката, грейваща на лицето, идваща от мисълта, че точно в нея може някой да види любовта! Блясъкът в очите, идващ изцяло от оптимизма в душата, заменен понякога с тъга, личаща с блясъка от сълзите в очите. Замисленият поглед, мечтаещ надалече, спомнящ си миналото, виждащ ярките, красиви спомени, предизвикващи усмивка в настоящето. Или пък празният поглед, спомнящ си раните дълбоки от онези искани прекалено много, но неосъществени мечти! И как тогава сърцето в гърдите блъскаше, сякаш искаше „ Боли!” да изкрещи! И тогава се запали онзи огън в очите, потушен от сълзите горещи. Или топлият, отдаден и изпълнен с любов поглед, когато видеше любовта и, макар да беше с романтична, нежна и чиста душа, в онзи поглед не липсваше страстта! Сякаш беше едно малко дяволче с ангелски крила. Понякога с ангелска усмивка и с невинност в очите, понякога с дяволски поглед и страст в гърдите, понякога тъжна, понякога засмяна, една загадка дори за мен самата.

Всичко това съм аз – с усмивка на уста и с надежда в очите, с оптимизъм в душата и с романтизъм в сърцето, аз ще чакам новия ден с нови чувства и мечти за моето сърце осветен.

 

 

© Валерия Минева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Здравей и на теб и мерси
  • Здравей, среднощен творец!
    Много добро!
    (видях, че току-що пусна нов стих)
  • мерси много...целувки
  • Ей Вале добре дошла в сайта Пиши знам,.че ще напишеш много хубави неща,защото имаш прекрасна и чиста душа!Ще се радвам да прочета още твои произведения
Предложения
: ??:??