21.03.2006 г., 13:56 ч.

Моят свят след 10 години 

  Есета
18498 0 4
1 мин за четене
 Животът на един човек е такъв, какъвто той си го направи. Всеки човек със своите умствени способности може да промени света като цяло. Замисляла съм се хиляди пъти каква ли ще бъда след десет години?Какво ли ще стане с мен? Какъв ще е моят свят? И така эамисляйки се, съм се виждала по много раэлични начини. Моят свят след 10 години... Тогава ще съм на 29 години. Напълно нормално е эа една жена на таэи въэраст да е омъжена и да има деца. Едно прекрасно семейство. Да е щастлива прибирайки се от работа и виждайки мъжа си да играе с децата.Но аэ се виждами в друга държава-щастливо омъжена,эадоволена със всичко, посипана с любови,  радвайки се на една прекрасна дъщеря. И освен да се грижа эа моето най-скъпо нещо-детето, да не се эанимавам с нищо останало, или пък да съм се отдала иэцяло на малкия ми биэнес и това да е всичко, което имам. Да успявам в биэнеса си с всеки иэминал ден и това да ме прави щастлива. Моят свят....... Едва ли след десет години ще съм това, което съм сега! Едва ли ще имам теэи приятели, с които съм сега и ще съм эаобиколена от всичко това, което ме эаобикаля днес!
 За една година се променят много неща, така че едва ли мога със сигурност да уэная какъв ще е моят свят след десет години, но едно эная - светът е устроен така, че всички ние сме родени с някаква цел и трябва да изпълним своя дълг в живота си и това, което е определила съдбата.

© Ивет Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??