22.12.2006 г., 20:35 ч.

Моята мечта 

  Есета
20924 0 2
2 мин за четене

                                                  Моята мечта

 

        Всички хора имат мечти, без мечти животът е скучен и тъжен. Когато бях по-малък си мечтаех да стана пожарникар – да карам пожарната кола с пуснати сирени, да гася огъня и да помагам на хората.

       Но по-късно, когато имах вече компютър и се запознах с неговите възможности, реших, че това е моята мечта.

       Обичам с часове да се ровя в интернет, откъдето научавам нови интересни неща.

        Голямата ми мечта е да стана компютърен специалист като Бил Гейтс – да създам нов супер компютър, който да може да знае всичко. Мечтая си да мога да създавам нови програми, които да са в помощ на хората. Да измисля интересни игри за децата – но весели и забавни, а не с убийци и насилие. Мечтая си да правя интересни уебсайтове, модерни компютърни реклами и анимации.

        Мисля си, че този мой компютър Всезнайко ще помага на пилоти, капитани на кораби, космонавти и на всички хора.

         Ех, това е моята голяма мечта! Дано да мога да я осъществя!

         Но едно е сигурно – ще продължа да мечтая!

 

 

                                                      Петър Хамамджиев   III клас

© Петър Хамамджиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хубаво е човек да мечтае има една прекрасна мисъл - "Трудно е да се каже кое е невъзможно, защото мечтите на вчерашния ден са надежди на днешния и реалности на утрешния." Пожелавам ти да успееш!
  • Браво малък си още, но знеш какво искаш от живота. Продължавай да се бориш и да гониш мечтата си...ще УСПЕЕШ!
Предложения
: ??:??