29.08.2019 г., 16:03 ч.

Мъдростта е вечна 

  Есета » Философски
1509 1 2
1 мин за четене

 Книгите са едни прекрасни диаманти в нашият живот, които могат да бъдат наши приятели, нашите очи към света или нашите безплатни паспорти на местата, които искаме да отидем.

 Книгата сама по сабе си е уникална. Лично на мен ми харесва хартиният вариант, защото обичам нейният аромат, напомнящ ми за уютност, красива горяща камина и любов! Още с аромата й тя ме привлича, а да не говоря, за всички други необятности, които човек може да открие в нея!

 Когато бях дете, тя ме грабваше с неумиращите приказки на Братя Грим,с прекрасните разкази на майстора на късият разказ Йордан Йовков и интересните и неповторими истории, за живот на село написани от Елин Пелин.

 Сега книгата ме грабва с възможността да разбера нещо ново за света. Да се потопя в културата на някоя друга държава, да навляза надълбоко в сферата на музиката, да преживиея някоя любовна история с неочакван край, да се върна назад в историческото време или просто да прочета поезия, която ме вдъхновява и ме кара да усещам, всяка една дума, всяка една пауза, всяка една рима!

 За това, бих казала, че никога, няма да спра да обичам книгата! Тя е магично средство, което по уникален начин, кара човек да се замисля, за заобикалящият ни свят! Надявам се, да има и други хора, които виждат смисъл в четенето и книгата! За мен тя носи стойност, сантименталност, значимост и вечност! Вечност, защото мъдростта е вечна!

© Веселина Станишева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??