13.07.2010 г., 9:54 ч.

Наблюдението 

  Есета » Други
831 0 0
1 мин за четене

Искам да ви предам едно свое наблюдение, което, надявам се, да помогне.

  И така, преживях напрегнат ден и единственото ми желание беше да се успокоя и да релаксирам съзнанието си. Това най-лесно ми се отдава, като отида на минералните извори в града ни. Известно време в хубавата вода ме балансира отвсякъде.

 Та ето го наблюдението. Законът за привличането гласи - сходните неща се привличат. Пристигнах на минералните извори. Мислите ми бяха хаотични. Там беше пълно с хора, които правеха хаос около себе си. Викаха, псуваха се и т.н. Постепенно започнах да правя опити, да балансирам мислите си. Започнах да търся позитивните аспекти наоколо. Започнах да си казвам молитви и утвърждения. Изпращах позитивна енергия на тези около мен. Правех всичко, което ми хрумваше, за да се почувствам по-добре. Постепенно започна да ми олеква, и какво беше впечатлението ми, като вниманието ми започна да се привлича от по-приятни неща. В началото, когато мислите ми се лутаха, като обезумели, виждах тълпа диви хора. След това, като започнаха да се успокояват, виждах красивите детски усмивки, добронамерени бащи, чувах приятелски гласове. След около половин час мислите ми стихнаха, минералната вода за пореден път ми помогна. Постепенно съзнанието ми стана тихо и спокойно. Бях се вглъбил в себе със затворени очи  и бях оставил външния свят на мира. И в този момент стана най-интересното, моята вътрешна тишина се беше превърнала във външна, всички си бяха тръгнали.

 Видях как действа законът за привличането  на практика. Разбрах, че чрез промяната на вътрешното ми състояние се променя и външното отражение, и то почти мигновено. И може би това означават думите на Майка Тереза, че нищо не е между нас и хората, а всичко е между нас и Бога. Не е нужно да се борим с никой извън нас, но просто можем да променим себе си и така това около нас ще се промени също.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??