15.05.2010 г., 21:09 ч.

Най-важното е човек да обича, а не да мрази и ненавижда! 

  Есета » Други
2241 1 1
1 мин за четене

Най-важното е човек да обича, а не да мрази и ненавижда! Сега ще ви представя моите разсъждения, върху които съм поработила доста.

Като за начало ще ви кажа, че човек се появява на този свят да обича и да бъде състрадателен. Но с времето се появиха хора, които започнаха да въздействат зле на нашия народ. Всичко започна със убийствата... Започна всичко да се показва по телевизията и хората смятат всичко за вярно... Някои даже прекаляват. Започне ли един човек, всички се пристрастяват и искат да опитат. Но веднъж опиташ ли нещо опасно, ти се пристрастяваш... Това е като алкохолът и наркотиците!

Приятелството е нещо повече от любовта. Можеш да обичаш някого много силно, но когато не го познаваш, това няма смисъл... Ако ти имаш приятел и ако той има нужда от помощ, би ли му помогнала по всякакъв начин? АЗ БИХ! 

Смятам, че когато прекарваш повече време с твоя приятел, ти се привързваш към него, има даже случаи да се влюбиш. Но понякога това няма значение за него. 

Смятам, че и даже хората, които нямат приятели, които да обичат достатъчно, даже и хора, които не познават, биха им помогнали...

Мисля, че това, което написах, ще ви хареса. Обичам да показвам и изразявам това, което искам и искам да го покажа!!

© Елеонора Цветанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хубаво е, че толкова малка се замисляш за сериозните неща в живота! Човек се ражда да обича - така е!
Предложения
: ??:??