28.11.2013 г., 17:36 ч.

Написах есе за любовта 

  Есета » Любовни
2323 1 9
1 мин за четене

Написах есе за любовта

 

Обичам. И ме боли. Искам да ме боли, защото това ме кара да обичам още повече. Боли ме, защото любовта дава всичко и отнема  всичко.

Отне ми първо съня - сънувах цветно, лятно и красиво в продължение на години, докато не започнах да сънувам и през деня. 

Отне ми работата – работех, сънувайки, обичайки, бленувайки и в крайна сметка ме уволниха.

Отне ми приятелите – усамотих се, защото в присъствието на други хора не можех да сънувам. Отне ми семейството – ежедневните грижи, проблеми, задължения и отговорности наблюдавам отстрани.

Отне ми радостта – радвам се само на самотата си.

Отне ми усмивката – сега се усмихвам, само когато изпитвам съжаление към себе си.

 

Какво ми даде ли?

 

Даде ми подарък, който никога не отворих,  защото се страхувах, че ще ми хареса завинаги.

Наближава Коледа… Вече не пиша писма до дядото. Разчитам, че по Коледа се случват чудеса!


Да подарим и приемем любов!

© Манипулирам Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Вярвай!
  • Ок
  • Анабел, безценна! Напредвам назад
  • Още не съм решила дали да го отворя, Вале Може би и аз имам такива съмнения като теб
  • Браво М! Ако не си обичал, не си живял! Отваряй смело подаръка, мила!
    Хубав призив, споделям го! Поздрав!
  • Странно! Прочетох себе си в това есе! Страхотен призив! Поздрав!
  • Вероника нека, мила!
    Лора, благодаря за изключителната оценка.Не съм талант, просто имам житейски опит.Много ме зарадваха коментарите ви, момичета!
  • Много ми хареса!Толкова красиво си го написала!БРАВО на теб!
    Пожелавам ти да отвориш подаръка, защото наистина ще ти хареса завинаги! Сигурна съм!
    МНОГО си талантлива!
    Моите поздравления!
  • Винаги болката ни кара да обичаме по-силно. Нека подаряваме повече любов..особено по Коледа
Предложения
: ??:??