23.10.2005 г., 11:30 ч.

Наркотиците и алкохола-най-добрия приятел на тийнейджъра в днешно врeме? 

  Есета
6455 0 12
2 мин за четене

Наркотиците и алкохола в днешно време се превръщат в начин  на живот за много тийнейджъри, в техен единствен и най-добър приятел!

Предпочитам да живея сама, да бъда "вълк единак", от колкото "ТЕ" да определят моя живот. Абе, хора, осъзнаите се! Какво правите? На къде сте тръгнали?? Мислите си, че с бутилка в едната ръка и марихуана в другата ставате върха!.

Сега ти, приятел седиш и четеш и сигурно с усмивка си казваш: "А, това не може да се случи на мен и мойте приятели" , а утре ще те срещна по улиците с празен блуждаещ поглед, без пари, дом, гладен и най-вече - без приятели. А помниш ли какво казваше преди, защото аз помня! И все пак се надявам, че сега, докато четеш нещо ще ти влезе в главата и никога няма да посегнеш към наркотиците и алкохола!!!

А знаеш ли, че докато ти седиш и с усмивка четеш, някой някаде умира сам, без приятели, семейство , пари и най-вече - без капка надежда. Замисли се, докато четеш сега, за да не съжаляваш утре. Недей да се смееш и да казваш : "Това го няма в реалния свят, защото това е той - БЕЗМИЛОСТЕН и ЖЕСТОК. И не забравяй , че утре вместо някой непознат може ти да попаднеш в зловещия капан на наркотиците и алкохола. Побарзай! Още имаш време да не започваш.

Наркотиците и алкохола убиват!!!

© Ливия Нинова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • За марихуаната аз лично нямам лишо мнение,все пак в някои държави е легална.Но синтетичните наркотици те скапват,и този празен поглед.......
  • ами бих си позволила да изкажа мнението си...искаш послание-ок! но не това е начина да накараш хората да не посягат към дрогата! мисля,че нещо по-дълбоко ще е по-истинско,това звучи като послание от поредния не добре информиран за наркотиците човек...?!
  • Употребата на наркотици е била много по разпространена през 60те и 70те години. В дне-но време(НОВОТО ВРЕМЕ ) Хората употребяват много по-малко наркотици.

    Единствения наркотик, който реално може да те убие е хероина. От всички останали просто деградираш адски много. Марихуаната е лек наркотик, към които не можеш да се пристрастиш. Малко повече информация, ще ти дойде добре.
  • Работата ми е такава, че се случва да се срещна с наркомани.Дори съм разговаряла с някои от тях.Посланието ти е добро, но мисля, че на тях-зависимите и на тези, които още не са станали, им е необходимо друго, то не трябва да има характер на призив, а на действена любов и интерес към собствената им личност, те се нуждаят от това...
  • Посланието е ясно! Само че нали се сещаш, че на един сайт за литература много по важно от това, което казваме, е как го правим.
  • Посланието май е ясно, независимо има или няма грешки, нали?!Позамислете се, истината винаги боли!!!А дали крачим с големи или малки крачки към нашата гибел, все пак достигаме целта си.Наркотиците и алкохола са най-добрите помощници за това.Днес марихунка, утре кокайн.......
  • Сега ако оправиш и "осъзнаите" и "побарзай", цена няма да имаш!
  • Нешно време???

    Наистина е хубаво, че имаш мнение по един толкова наболял въпрос, но на мен поне ми се струва, че то трябва да бъде добре изразено. Най-лесният начин да постигнеш това е да си редактираш правописните грешки. Като се изключат те, няма как да не се съглася с написаното!
  • Всичко е добре и за алкохола съм съгласна, ама хич не мисля че на марихуаната й е мястото в тая класация. И не казвай баналното "ами то от там се започва" защото изобщо не е истина И защо навсякъде се пише марихуана, а се има в предвид съвсем друго нещо, защото за поредна доза марихуана никой не тръпне в очакване, нито има някой отишъл си заради нея? Защо не говорим за нещата с истинските им имена? Мисля, че проблемът наистина е достатъчно сериозен за да се налага човек да бъде малко по-добре информиран по тези въпроси.
    Поздрави и дано никога не ги срещаш (за истинските наркотици говоря).
  • мерси на всички!!!!!! :*
  • Браво! Много хора си мислят, че да живееш на "ръба на бръснача" е страшно възбуждащо, смело и оригинално. Посегнали веднъж към дрогата и алкохола и получили моментното удоволствие, те се чувстват велики, мислейки си, че те са победителите в една война с проблемите, външния свят и неразбиращото ги общество. Но осъзнават ли, че вече са загубили, защото силата на един човек не е в това да посегне на живота си а да живее въпреки всичко! И да оцелее борейки се. Нека има повече млади хора, които мислят като теб, защото тогава ще има надежда за всички!
  • Съгласна съм напълно със всичко, което си казала..но само едно нещо не забравяй- че преди всичко ..хората са различни .. не всички тийнеиджъри имат за приятели алкохола и наркотиците..
Предложения
: ??:??