18.11.2008 г., 21:53 ч.

Нашата единствена половинка 

  Есета » Любовни
2411 0 3
1 мин за четене

                                       Нашата единствена половинка

 

  Хората по този въпрос имат различни мнения - едни казват, че истинската любов се среща само веднъж в живота, а други, че човек има няколко половинки, с които може да изпита това чувство.

  Моето мнение по този въпрос е, че тази непресъхваща и спираща дъха любов, е една единствена в живота. Мисля, че човек има само една истинска половинка, с която е способен да изживее пълноценно живота си. Този човек е непосредствено около него през целия му живот, стига само той да го потърси и да го открие.

  Защо наричаме човека до нас наша „половинка"? Ами точно поради причината, че той ни допълва и е като част от нас самите. Точно затова аз смятам, че не всеки е способен на тези функции. Не малка част от хората не намират точния човек от първия път и за това се отчайват от живота и от заобикалящите ги хора, с мисълта че вероятно при втори опит отново биха попаднали на неподходящ.

  Възможно ли е дете на една крехка възраст около пълнолетие да намери въпросния човек? Може ли да усети това чувство, което му говори от вътре, че това е правилният избор и не трябва да го изпуска? Както се казва, за любовта граници няма. Възрастта не е определящ фактор за чувствата. Същото се случва и при любовта от пръв поглед. Има случаи, в които когато видиш даден човек и веднага разпознаваш, че той е точният за теб. Нещо вътре в теб трепва, усещаш онова гъделичкащо чувство и започваш целият да трепериш... това е то Любовта.

  В живота можеш да намериш много хора, за които да смяташ, че са точните за теб, но в последствие се оказва, че си сгрешил. Човекът, който може да те допълни напълно, е един-единствен и не може да бъде заменен от друг.

© Елена Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Съгласна съм с Вас,Елена.
    Поздрави!!!
  • Добре дошла,Елена!!!
  • Sorbus, Здравей приятелю Тя е само на 16, не мислиш ли, че е прекалено жестоко да критикуваш първото и есе по този начин. Все пак за да го напише явно е искала да остави своето лично послание и разбиране по тази тема и няма значение колко други преди нея са го казали по същия начин.
    P.S Здрасти Ели добре дошла.
Предложения
: ??:??