31.12.2011 г., 16:06 ч.

Наздравица 

  Есета » Други
1425 0 3

   И ето - наближава 12 часа. Нека вдигнем чаши за последна наздравица и посрещнем с целувка новите емоции. Да разрежем баницата и си кажем: нова година - нов късмет!

   Нека забравим всички лоши чувства и емоции през старата година, да си спомним само хубавите, незабравими моменти от нея и си пожелаем повече радости и усмивки. Да видим на кой какъв късмет му се е паднал и на какво ще се посвети през новата година. Да загърбим кавгите, изречените псувни и грешките и приемем годината като нов шанс за изпуснати мигове. Нека вземем новогодишни решения и ги изпълним в срок от 366 дни. Нега живеем като за последно, на пълни обороти, нека радваме хората, които обичаме и поне по време на празниците се усмихнем на враговете си и им пожелаем всичко най-хубаво от сърце, тяхна си работа как ще го приемат. Нека отворим сърцата си за повече любов и щастие, все пак всеки го заслужава!

   И така... в новогодишната нощ, просмукана с шампанско и хубави емоции, искам да пожелая на всички хора по света повече здраве, радости, усмивки и много успехи през идната година. Наздраве!

© Мая Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Приятно посрещане беше!
  • Честита Нова година и на вас !
  • "...годината като нов шанс за изпуснати мигове."Много точно!
    Честита и успешна Нова година!
Предложения
: ??:??