3.01.2008 г., 14:56 ч.

Не бъди безразличен, бъди различен!  

  Есета » Лични
3878 0 7
Аз съм човекът, когото тормозеше като малък, аз съм човекът, който ти изглеждаше жалък, аз съм човекът, който те отвращаваше, аз съм човекът, на когото се подиграваше, аз съм човекът, когото плашеше до смърт всеки ден, аз съм човекът, който стоеше безмълвен, смутен, аз съм човекът, който носи болка в очите си, аз съм човекът, който винаги крие сълзите си, аз съм човекът, живял в страх и насилие толкова време, аз съм човекът, разрушен от това бреме, аз съм човекът, който се давеше в презрение, аз съм човекът, който проклинаше своето рождение, аз съм човекът, когото мачкаше за забавление, аз съм човекът от твоето поколение, аз съм човекът, чието име не знаешe, аз съм човекът, за когото нехаешe. Ти мислиш, че е готино да си свиреп, но и аз съм ЧОВЕК като теб!
Не бъди безразличен, бъди различен!

© Десислава Линкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сайт за лично творчество...?!
  • Стига бе,всеки може да препише едно есе или текст от някъде,а и всички гледаме телевизия!!!Давам две.
  • Подкрепям желанието ти да участваш и ще гласувам с шест за поощрение! Продължавай ( не спирай, защото си човек), както се казва в друга реклама Keep walking!! Поздрав!
  • Стига бе, Ванеске, какво толкова ти харесва бе чадо?
  • ммм на мен ми харесва!
  • И аз съм малко в недоумение...
    Ако показваш съпричастност може би трябва да потърсиш нещо твое си и да ни го поднесеш. Със сигурност ще успееш.
    Успех!
  • Добре де, какво искаш да кажеш? Всички гледаме реклами все пак...
Предложения
: ??:??