28.06.2013 г., 20:51 ч.

Не-мечтания 

  Есета » Любовни
1685 1 1
1 мин за четене

Когато срещнеш мъжа на мечтите си, осъзнаваш, че той и те са нямали нищо общо – Не-мечтания идва истински и непознат за въображението ти и едва тогава започваш да мечтаеш... Мъжът от мечтите е нереален. Неговите качества са като един сив протокол, неговата външност е като образ в криво огледало, неговият глас е ням и незапомнящ се. И по-добре, че никога се появява!

 Мъжът, който събужда мечтаенето, идва без предизвестие и без покана. Срещаш го в някоя духовита шега или някой импулсивен цинизъм. В нежното покровителство на чувствените му пръсти. В чистия пламък, с който разтапят очите му. В безволието да се откъснеш от неговата прегръдка и с волята да му останеш пристрастна. С финия начинq по който те убеждава в красотата ти и цялата му готовност да те покори.

 Мъжът, който пробужда мечтаенето, те събужда! Никога не те успива с празните приказки на останалите, защото е действен и жизнен до последната фибра на тялото му. Защото ти помага по всякакви начини, когато целият свят е извадил среден пръст в лицето ти. И може да летиш от любов докато си с него, но майсторски добре те заземява след това. Откриваш далновидност в думите му и сладко се оставяш да те отведе в бъдещето ви. Нежност. Дяволски нежен е във всеки момент когато е с теб. Не пести целувките си, не те пуска от прегръдките си, не ти дава да излезеш от леглото ви… Той ти дава взаимност, каквато не си и сънувала. 

 Мъжът, който събужда мечтаенето, променя живота ти! С гръм и трясък! Не можеш да се стабилизираш от вълнение. Имаш го в живота си и той го прави толкова красив, че поставяш знак за безкрайност. Приел те е в своя уютен малък свят и същевременно ти поднася целия останал свят в краката. И това не те плаши, нито пък стряска, а те ощастливява. Поканил те е в дома си и ти е предложил гаранция за бъдещето… Мъжът, който събужда мечтаенето, те изцерява от отровата на цялото ти минало и от сенките на предходните. 

Мъжът, който събужда мечтаенето, печели сърцето ти! И няма конкуренция!

© Ивелина Емилова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??