22.09.2014 г., 19:30 ч.

Не на тютюнопушенето в моя клас и моето училище 

  Есета » Ученически
1463 1 2
1 мин за четене

   НЕ на тютюнопушенето в моя клас и училище, НЕ на цигарения дим. Стига вече!

Пушачи навсякъде, порокът на днешните деца-поколение. Жалко е да гледам деца в ранна възраст на по 12-13 г с цигара в ръка и тежки облаци дим около тях. 

Всеки знае колко са вредни, но въпреки това всеки ден по хиляди деца пропушват, искайки да опитат нещо ново, нещо различно, те посягат към цигарата, знаейки колко е  вредна за организма им, за тях. 

Много от приятелите ми пушат, много от тях и пропушват, за да бъдат като останалите, за да не се отличават. Знаейки колко скъпо е това удоволствие, колко вредно е, те поемат риска и го правят, и не мога да проумея защо след една година-две, наситили се на цигарения дим, искат да спрат? Докато взимаха цигарата, не помислиха ли за това колко хора се опитват да ги спрат, колко хора се лишават от парите си за хляб, за да си купят кутия цигари. Защо го правят?  

Деца... все още преоткривайки себе си, намират цигарата за липсващата част от тях, някои се опитват да се правят на по-големи, други са отхвърлени от различността си и просто пропушват, за да се слеят с групичката, за да пушат заедно, да им е готино. 

Моето мнение за тютюнопушенето - да се забрани със закон, не само по някои заведения. Защото нищо добро не взимаш от една цигара, да се забрани, защото много деца и съученици пропушват, гледайки от по-големите и така става с всяко поколение, а това е вредно за човечеството. Защо ни е? Защо ни е този дим, този безмислен навик?  В началото изпитваш удоволствие от всяка запалена цигара, но след години, след години вече е късно и съжаляваш за всяка запалена цигара, помъдрял разбираш, че нищо не са ти дали.

 

 




Писала съм го преди 2 г. някъде, надявам се да ви хареса, това е моята чернова, иначе за конкурса госпожата ми го редактира, така и не разбрах защо? Твърде вулгарно? Или самата истина, казана в очите?

© Въображение Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти за коментара, думите ти значат много за мен!
  • Чудесно е, че се осмеляваш да разсъждаваш различно от връстниците си! Никога не си позволявай да се предадеш и да поискаш да заприличаш на болшинството. Ти си ценна точно каквато си.
    Успех, мило момиче!
Предложения
: ??:??