13.09.2006 г., 0:46 ч.

Не се прибирай у дома 

  Есета
1296 0 1
7 мин за четене

Не се прибирай вкъщи! Това е мястото, на което си в излишъкНе се завръщай- тук никой няма да чуе виковете ти,никой няма да избърше сълзите ти, никой няма да те обича...

Помниш топлата прегръдка?-нея вече я няма, както и спомена за теб! Не се обръщай, не си спомняй и ти!

Разбери, че понякога е по-добре да си бездомен, отколкото с бездомно сърце. Понякога е по-добре да си сам, отколкото празна душа.

Не се завръщай-това вече не е твоя дом, тук не си оставил нищо от себе си, както и никой не е запазил и спомена за теб.

Тук не можеш да сбъднеш единствената си мечта за добър живот, тук можеш само да пропилееш мечтите си! Тук не можеш да обичаш, защото никой няма да ти отвърне със същото и с времето и ти ще се промениш...

Тук не можеш да запазиш усмивката ти, защото няма на кого да я дариш!

Тук не можеш да оставиш следа, защото никой не иска да те помни!!!

   Не се завръщай у дома!!!!

 

 

© Надя Стоянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много крайно! Да не съм на мястото на този... Господ прощава, но не забравя! А ти можеш ли да простиш?
Предложения
: ??:??