16.03.2021 г., 10:36 ч.

Нека! 

  Есета
619 5 14
1 мин за четене

     Навън вали, но нека в душата е слънце! Нека е пролет! Млад живот! Вече втора година живеем зле. Корона, та корона! Луднахме! То, пак късмет, че живеем в България! Тук животът не е затворен. Е! Има ограничения, но не е затворен! И все пак, луднахме! Кой колкото и както може работи от къщи. Трябва! Ако спрем, няма пари! Ама, да работим ли, да домакинстваме ли, да родителстваме ли, да учителстваме ли? Кое напред? Пък и нали не сме учители? Как да съвместим учителство и родителство? Как да съвместим съпружество, майчинство, професия и какво ли не? Как да си опитомим демоните? Нека никой не ме убеждава, че няма свои демони, но му се налага да се оправя с чуждите! Има! И на всеки се налага да се оправя с чужди демони! Да ви кажа, ако всеки се постарае да си опитоми и контролира своите, ще има много по-малко дивеещи в пространството демони! Ще трябва да си спомним, че в едно забравено вече време, се радвахме на слънцето, на локвите по асфалта, на снега... Радвахме се, очаквахме с нетърпение да се приберем у дома! Да прекараме време с любимите хора и занимания! Колко бързо забравихме тези "дребни" радости и се отдадохме на демоните си! Озверяхме! Озлобихме се! Всеки е срещу някого и нещо!

  Та, апелирам и търся поддържници:

Нека да е слънце и пролет в душите! Да си спомним, че бяхме добрите и пак да станем такива!

© Маргарита Ангелова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Борба е ключовата дума. Боря се. Тежка е борбата. И не е само на този фронт. Другите са далеч по-тежки! Но, със всички е така.
  • Борбата е със самите себе си: дали ще се оставиш нещо извън теб да контролира живота ти, сам избираш.
    Или кой колко му са слаби ангелите
  • Права си, Миночка! Много си права! Беше време, когато правех доста повече от това. Но... Сега не ми достигат сили. Лесно е да кажа и време, но... Преди времето не беше проблем. Сега ми трябват сили. Не ми достигат. Търпя критика! Благодаря на страничката и съм изчерпана. Но се старая.
  • Хубав призив, Марги, подкрепа и от мен. Ако с поведението си покажем, че сме по - вече добри отколкото лоши, ако ценим труда на другия и му го покажем, като го удостоим дори за малко с внимание, то нещата може и да се получат.Нека започнем с това,посетил те е някой на страничката,върни му жеста, ще се зарадва, нека опитаме!
  • Сами със себе си, Петър. Много е лесно да си пуснем на свобода гнева, неудовлетвореността, злобата! Трудно е да ги овладеем. Обстоятелствата достатъчно ни затрудняват! Мисля, че и да не бяха те, пак няма много хора, работещи със лошите си емоции. А, колкото повече овладян негативизъм има, толкова по-чиста емоционална среда! Благодаря ти! Сърдечно благодаря и на теб, Вики! Желая ви щастие!
  • Да така е, г-жа М.Ангелова, за съжаление....Някой казва, да се борим, добре срещу кого и срещу какво да се борим, ...Не съм негативно настроен човек, и все си мисля, че преудолеем ли страха ще продължим напред и тогава любовта няма да бяга от човешките сърца...
  • Петър! Не знам дали лети това време, но много поразии се нанесоха през него. Мнооого трудно стана за човека да остане човек, но си струва усилието. Иначе ще стане по-лошо! Ели! Не знам дали всеки ще се опита и колко от опиталите ще успеят. Но се налага! Спешно е! Напоследък гледам Ну погоди. Вълкът щангист и пеперудката...
  • Хубав призив - да събудим добрината в себе си! Поздравления!
  • Ейй, как лети времето,.. сякаш вчера беше, а истерията продължава - затвяряме-отваряме, ваксинирайте се-но, няма дози за всички ...
    Все си мисля, че ако си човек, независимо от изолацията от себеподобните, ти си оставаш човек
  • Добро утро, Стойчо и Хари! Имайте слънце и пролет в душите! От това се нуждаем всички! Обичам ви!
  • Това е жив тест за морална устойчивост, да трудно е, но пък може да опитаме!
  • Младене! Приятелю! Нека ти е слънце в душата!
  • Точно! Да! Обстоятелствата са трудни! Да! От всякъде ни засипват с негативизъм! Но е въпрос на оцеляване да съхраним човешкото у нас! То и преди беше доста увредено, но сега... Да! Трябва да си спомним какво бихме искали да ни заобикаля! Какво очакваме от другите! И да си признаем, че дължим същото! Благодаря за прочита и коментара! Ставаме двама!
  • Кандидатствам за поддръжник! Когато всеки човек по мъничко се стреми да е по-добър, светът става по-добър според мен. Всеки случай, добротата не вреди. Слънцето е във всеки, макар и някой път забулено от облаци! Смятам че е отговорна позиция да се стремим към добро, към благодарност и към усмивки 😊
Предложения
: ??:??