26.04.2006 г., 0:33 ч.

Невъзможното е нищо 

  Есета
3396 0 4
3 мин за четене

“Impossible is nothing”

“Невъзможното е нищо”

Adidas

 

Какво е невъзможното?Нещо,което не можем да направим или нещо,за което си внушаваме,че не можем да сторим?Нещо,което не е по силите ни или нещо,за което съзнанието ни ни е създало такава представа?Не сте ли си задавали тези въпроси?...

Някога правили ли сте опит да направите нещо невъзможно” и да го постигнете или просто на трудно постижимото поставяте етикет “НЕВЪЗМОЖНО”?

Някои казват,че успехът в дадена област или постигането на дадена цел се дължи на самовнушението-повтаряш си,че можеш и ще успееш и наистина постигаш успех.Разбира се,увереността в собствените сили и възможности помага в стремежа и преследването на цели,но само внушението не е ключа към успеха.

Един приятел казва,че всичко се крие в принципите.Замислих се над този въпрос и достигнах до извода,че няма невъзможни неща,стига да осъзнаеш реалните си възможности и да знаеш,че можеш да постигнеш всичко,ако вложиш труд,положителна енергия и...сърцето си!Един съвет:Никога не се подценявайте!От опит знам,че това с нищо не ви помага в преследването на успеха.Едно от най-добрите човешки качества,обаче,е да умееш правилно да преценяваш силите и възможностите си.Не се подценявайте,защото възможностите ни стигат до там,докъдето им позволим!

Когато виждате пред себе си ясна цел или дори мечта си казвате а)да,наистина красива мечта,но мога само да я сънувам или б)това е целта ми и ще я постигна.Ако започнете да ограждате за верен отговор а),то тогава е време да се замислите дали цял живот ще се оставяте да бъдете водени от течението и да се задоволявате с малко,само защото си внушавате,че не можете да постигнете това,което желаете.Време е да се запитате кога ще достигнете следващото стъпало по стълбицата на успеха,щастието и мечтите си.Време е да се запитате кога ще постигнете нещо,за което наистина сте мечтали и което ще повдигне самочувствието ви дотолкова,колкото ви е нужно,эа да се издигнете в очите на съучениците си,колегите си,дори шефа,който ви пренебрегва...Защото ако не сте достатъчно самоуверени в себе си и възможностите си и другите няма да бъдат уверени във вас.Спечелете собственото си доверие,за да спечелите и доверието на останалите.

Няма “невъзможно”.Може би има труднопостижимо.Може би има неуспехи по пътя към успеха,дължащи се на хиляди причини:липса на самочувствие и увереност,подценяване на реални възможности и знания,излишно заклеймяване на мечтите ви с “Невъзможно”,нежелание да започнете да се борите за целите си,защото постигането им е трудно...С това съм съгласна,защото всеки от нас в даден труден момент се е чувствал объркан и поставен пред препятствието на живота си-да,но това далеч не значи невъзможно.

Така че,съветът ми е:хващайте се за работа и я вършете с удоволствие и увереност,че един ден,колкото и невероятно да ви се струва това,вие ще постигнете целта,за която мечтаете и ще си поставите друга,по-висока,но водеща към върха.И запомнете:impossible is nothing-невъзможно е нищо,а мечтите,целите и труда водят към успеха,който е реалност!

© Илияна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • " И запомнете:impossible is nothing-невъзможно е нищо,а мечтите,целите и труда водят към успеха,който е реалност! "
    Хубав извод,ще го запомня! Останалите го казаха...Браво!!!!!
  • Вярно е .Браво!
  • Твоя свят е завладяващ!
    Христо, имам усещането че съм попаднали на автор от висока класа
    затова ще дам повече
    Браво,барво,браво,браво,браво!!!!!!!!!!!!!!
  • Браво, браво!!!
Предложения
: ??:??