16.05.2009 г., 16:08 ч.

Няма да забравя... 

  Есета » Лични
4713 0 11
6 мин за четене

Няма да забравя...

 

Няма да забравя първия учебен ден в новото училище. Аз, както обикновено, закъснявах. Влезнах в стаята, всички погледи се вкопчиха в мен. Единственият човек, който ми направи впечатление, беше Цецо, който държеше в ръце бебе. Помилих си: "в класа ми има човек, който вече е баща?!"... В последствие се оказа, че това е брат му.

 

4 години седяхме наредени - една редица момчета, една редица момичета и в средата полово неориентираните...

 

Няма да забравя големия бой пред Пеньото (съседното училище). Петко с подута вежда, Дългия как мята раницата си назад и помита всички... Казват, че дори счупил едно странично огледало на кола с главата на един от другите...

 

Няма да забравя когато *анонимни* пуснаха миризлива бомбичка в класната стая, само за да не караме часове... Димовска така се ядоса, че накрая си карахме всички часове, при това в миризливата стая...

 

Няма да забравя Чуков - студента по БЕЛ, който превзе умовете на момичетата, най- вече на Мегито... Още на края на първия час при него:

- Имате ли въпроси? - пита господинът.

- Имате ли си приятелка? - пита Мегито...

 

Няма да забравя първия път, в който чух думата "мръвчок". Беше в час по психология. Тъкмо ни слагаха щори в стаята и имаше две момчета, качени на стълби. Говорехме за секс и не помня точно репликата, но Цецо старателно обясняваше за "мръвчока" (клитора) на жената. В мига, в който го каза, едно от момчетата на стълбата щеше да падне буквално от смях.

 

Няма да забравя как Гецата надува гайдата, Цецо му помага да свири и Денис на чина играе. Точно в този момент влиза госпожата по БЕЛ заедно с новите студенти, които гледат като паднали от Марс. А госпожата в духа на веселието вади телефона и започва да прави клипче на "Звездното трио".

 

Няма да забравя как ядосвахме милата госпожа Желева. Помня, веднъж беше вдигнала на дъската Чалъков да решава задача, а той стои и си рисува... Много хубаво борче сътвори, дори го беше направил с различни цветове...

 

Няма да забравя господина по Геодезия как "нежно" потупваше момичетата по раменете и как хващаше момчетата за ръка, за да им обясни как се работи с теодолит... И все пак колко ги беше страх всички от този така добронамерен човечец...

 

Няма да забравя когато зайците ни откраднаха кофата и бати Цецо разярен отиде и оля виновника с мръсната тебеширена вода... Заслужаваше си го! Малък крадец!

 

Няма да забравя Поля как едва не събори господин Сеганов на улицата. Така силно го удри в рамото, че той политна на два метра...

 

Няма да забравя как момичетата гримираха огромния мъжага - Чалъков... Хъммм, честно казано, много му отиваше. Добре, че имахме свободен и никой не го видя (освен целия клас, разбира се)

 

Няма да забравя Станислав как едва не остана на изпит със своя проект за публичен дом... "Е, какво, хората трябва да се забавляват" - каза той на госпожата...

 

Няма да забравя как на екскурзията в Петрич, Ванцата остана гол в коридора, след като Станислав му дръпна хавлията.

 

Няма да забравя първото събиране на класа извън училище... Танци, любов, пияния Стилянчо, за малко и женски бой да има...

 

Няма да забравя, когато бяхме в Занзибар... Ванцата се забавляваше най-много - заспал на сепарето.

 

Има адски много моменти, които няма да забравя и винаги ще си спомням за тях с усмивка!!!

 

 

Няма да забравя хората от този клас:

Ангел с неговия неузарим стремеж да разсмива хората... Всъщност доста потаен човек (по мое мнение)

Борислава с огромните токчета, винаги красива и винаги готова да помогне.

Гецата - това добричко момченце, което сигурно и муха не може да убие.

Денис с неговите предприемачески умения, достоен за възхищение.

Диана - милата девойка от първия чин с невероятно чувство за хумор.

Ива - нежната мадама, която може да си намери място в сърцето на всеки мъж.

Иван Петков - добър, забавен и за моя най-голяма изненада доста романтичен човек.

Иван Чалъков (Дългия) - в центъра на шоуто, безпроблемно радващ се на живота.

Данчо - отличникът, на който всички се възхищаваме.

Мегито - уникално забавна и добра по свой си начин.

Мария Бойчева - тиха и добричка.

Мария Колева - винаги готова да помогне, дори на хора, които не заслужават.

Мирослава Ламбрева - романтична, може би малко наивна, красива млада и амбициозна дама.

Мирослава Петкова (Шава) - знае какво иска, знае и как да го получи, неотлъчно бдяща над приятелите си.

Недко - тихо и мило момче.

Петко с неговата реплика "А, ма, каравано", което всъщност значи "Обичам те", доста разбрано момче.

Полина - момичето, което може да вбеси всеки, но и да помогне на всеки.

Севгин - "тихите води са най-дълбоки".

Станислав - забавен, откровен и динамичен човек.

Стела - момичето, което почти не говори, но всъщност е голяма фурия.

Стилян - изключителен приятел, силен човек, усмихнат и готов да те изслуша.

Ицо - човекът, на който не му пука, забавлява се дори и в най- натоварените моменти.

Цецито - нежна и добра, с най-красивата усмивка.

Цецо - забавен, но и сериозен, когато се наложи.

 

 

12 з, ВИПУСК 2009 на ПГСАГ - гр. Пловдив, НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ИЗРОДИ, НАЙ-ГОТИНИТЕ ИДИОТИ, НАЙ-ДОБРИТЕ ПРИЯТЕЛИ!!!

... ЗАВИНАГИ В СЪРЦЕТО МИ...

© Армагедон Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Навя ми много спомени! Красиви и малко тъжни..Винаги ми става мъчно, като се сетя за завършването и ми става носталгично...
    Много ми хареса! Поздрав и на добър час на теб и всичките ти приятели!
  • И мен ме върна назад във времето. апази ги живи тези спомени. А и да те светна, на годишнините от завършването след това, стават луди купони. Чакай ги и успех.
  • Усмихнах се...но и малко ма натъжи...Тази носталгия никога няма да ми мине Успех за напред, сега студентските години са още по-луди и незабравими!
  • Радвам се че ви е харесало
  • Поздравления много добре е направено!! Срашен си Армагедон
    от "тиха и добричка" :Д
  • Браво, като те чета и аз се сещам за школото.
  • Хубаво беше ама свърши за жалост ;( Това сме ние 12-з Браво Армагедон
  • Много мило ми стана!
    Благодаря ти!
  • Страхотни спомени Запази ги живи!!
  • Страхотно е!Ще ти липсват тези мигове...
  • И аз правех такива списъци, когато завършвах. Носталгично! Трогателно! Поздрави, Армагедон! И на добър път!
Предложения
: ??:??