7.12.2006 г., 6:28 ч.

ОБИЧАМ СИ ГО!!!! 

  Есета
4380 0 6
2 мин за четене

Питали ли сте се какво всъщност е любовта? Чувствали ли сте я истински?Някои казват, че любовта е болка, други - че означава да имаш всичко заобикалящо те, да искаш само една звезда, да имаш голямото море, но да искаш просто капчицата вода, да имаш целия свят, да искаш само един човек. Твърдят също, че любовта е чувството, което си почувствал, когато чувстваш чувството, което никога до сега не си чувствал. И всички те са прави, защото няма точно описание за нея - никой не може да я опише. За всеки тя е една нова материя която не може да се опише, може само да се почувства...!
  Тя е много силно чувство, което не можеш да разбереш, може само когато я почувстваш, а когато се замислиш и установиш, че чувстваш нещо подобно, не знаеш какво е...?! Нещо съвсем ново!!!

Не е просто привличане, харесване, тя е близост, нежност, подкрепа, това да чувстваш болка, когато вдишваш, защото любимият човек не е до теб. Когато го погледнеш, да виждаш целия свят в очите му и нищо друго. Погледне ли те, да усещаш как около теб цялата празнота изчезва, мрака вече го няма, виждаш само и единствено една светлина, светлината на любимия човек, идваща от милия поглед, с който гледа...!! Онзи най-чист, най-светъл лъч светлина.

Любовта е отдаване и ако наистина обичаш някого, ти би направил всичко за него, дори да рискуваш собственото си щастие. Тя е всичко на този свят, както радост и болка, така, щастие и мъка. Може да те направи най-щастливия човек, а в същото време и най-нещастния. Може да те кара да мислиш само за едно сащество, да плачеш ден и нощ за него, както и да е пред погледа ти по всяко време, да го усещаш навсякаде, където и да погледнеш, него да виждаш и с усмивка да си спомниш хубавите спомени, случили се на това място...! Някои се питат дали е нужна любовта след като може и да страдаме от нея... но това е едно изпитание, което всеки минава само с една поставена от живота цел,

за да се научим да обичаме истински и да бъдем силни, за да бъдем по-щастливи!!! Учи ни да се борим, прави ни силни, достойни за борба, борба за една любов, за едни мили думи, казани с течение на времето... и минали наистина през сърцето на един истински влюбен човек!!!!

    Да си усетил това красиво чувство е най-хубавото нещо на света, още повече, ако е взаимно!! Тогава се чувствай наистина късметлия, че си намерил човека, даващ всичко, човека, научил те да отвърнеш на тези искрени и топли чувства със същото!!!!!!!

ОБИЧАМ СИ МНОГО БЕБСА И ЩЕ ПРАВЯ ВСИЧКО ЗА НЕГО!! ГОТОВА СЪМ НА ВСИЧКО, ОБИЧАМ ТЕ
!!!!

© Деси оБиЧаМ Си бЕбСа Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "обичам си го" или "обичам го" ??? защото има разлика
    иначе браео за есето - много е хубаво
  • Есето е много добро,издържано е и добре структурирано...Браво
  • много е хубаво !!!! .....искам и мен някои да ме обиЧа!
  • ей пубертяк нещастен я се оправи малко бе и не се прави на много интересен смешен си!!кво нещо не ти харесва ли кво?!много злоба има в тебе и тва не е никак добре момченце порасни маничко поне....а ДРУГОТО КОЕТО Е ЗА ТВОЕ СВЕДЕНИЕ СМЕ СИ ЗАЕДНО ИЗЯш СИ ЗАДНИКА ОТ ЯД ПИшЛЕГАР...НЕщАСТЕН АЕ ВАЗТА И НЕ МЕ ЗАНИМАВАИ С ГЛУПОСТИ МНОГО БАРЗО МОЖЕ ДА МУ СТАНЕ ЯСНЕ НА чОВЕК щО ЗА индивид си!!!!айде и вземи научи нещо че много зле работата...!!Varador (Ростислав Юруков)
  • на майка ви гърба ! дано сте се раздели ли вече !!!! _)_
  • Интересно есе, харесва ми. Поздравявам те, че имаш такъв човек до себе си. Желая ти само хубави мигове! Поздрави.

    Борислав
Предложения
: ??:??