22.03.2007 г., 20:20 ч.

Оптимист 

  Есета
4418 0 1
1 мин за четене

   Оптимизъм. Всеки знае значението на тази дума, но не всеки я използва. Днес да си оптимист е доста трудно, но не и невъзможно. Вярно е, че животът не е много лесен, но пък ако сме песимисти е още по-зле. Когато надеждата все още диша, човек не може да е отрицателно настроен. Забързаното ежедневие и проблемите, които обсебват  хората, са оръжията срещу надеждата. Ако сме песимисти, тогава защо живеем?

   Да си оптимист не означава да приемаш света като приказка с хепи енд, а като нещо, което може да се промени в положителна посока. Да виждаш красота и в най-грозното нещо, надежда  за промяна в непроменимите неща – ето това е за мен оптимизъм. Много хора, виждайки как с всяка отминала минута светът се руши, губи надежда. Не съм съгласна с това!!!Та нали мечтаем светът да стане по-добър?! Ако я няма надеждата как ще стане това?

   Виждате ли? Ето защо човек трябва да бъде оптимист. Вярата, че всичко може да се постигне, макар още да не е доказано, ще ни помогне да повярваме в по-доброто бъдеще. Нека обединим оптимизма си и да докажем, че всичко е възможно, стига да повярваш в това.

© Ростислава Златева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да Ростислава, права си.Но в днешно време са рядкост тези,които вярват в доброто,а надеждата...тя умира последна, но винаги има различни степени и когато тя е съвсем малка, за нас няма смисъл от всичко това,но когато този период отмине,всичко може да се промени към по-добро.Поздрави от мен!
Предложения
: ??:??