9.09.2009 г., 21:46 ч.

От сърцето ми 

  Есета » Лични
1942 1 3
3 мин за четене

От сърцето ми

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

Обичам ви! Кълна се във всичко мое и чуждо! За първи път в живота си наистина вярвам в думите “кълна се”. Да, аз не съм такава, не съм суеверна, не съм вярваща, но с вас, моите приятелки, аз съм истинска.

Искам да ви благодаря, че ме търпите такава, каквато съм.

Искам да ви се извиня за моментите, когато съм била нетърпима. Когато целия си гняв, цялото си неоправдано щастие съм изливала на вас. И сте ми помагали, без дори да го заслужавам.

Обичам ви, за бога! Не искам и да мисля за момента, в който ще се разделя с вас. Когато всяка от нас ще поеме по пътя си, да гради сама живота си, да намери себе си.

Защото сега не знаем кои сме. Искаме да се открием за света около нас. И понасяме всичко.

Понасяме разделите с момчетата, раните, които те ни оставят, и заедно се лекуваме.

Винаги ще ви помня. Винаги ще се интересувам от вас, дори когато сме с побелели коси и когато днешният ни живот е просто един спомен. Когато всяка от нас поеме на някъде, далече от останалите, когато се изправим сами пред света и пред проблемите, знайте, че винаги ще можете да се обърнете към мен.

Може би това, което ще ви кажа, няма да е това, което искате да чуете, но ще е искрено и от сърцето ми. Винаги ще съм честна с вас, винаги ще се грижа за вас.

Искам да знаете едно – аз имам нужда от вас. Знам, че се правя на силна пред всички и че не показвам колко ми е трудно всичко. Колко много държа в себе си и рядко дори и пред вас съм открита, но има моменти, в които става прекалено тежко. Тогава имам нужда да поговоря с вас, тогава искам да сте до мен. Тогава ми се плаче.

Оценявам всичко, което ми давате – подкрепа, разбирателство, обич и лоялност. Разбирам и че не може винаги да сте до мен, ще трябва и да съм сама в дадени моменти, но съм благодарна, че има и такива, когато мога да поплача на вашето рамо.

Приятелството не е да бъдем всеки ден и всеки час заедно. Приятелството е да се подкрепяме, когато имаме нужда една от друга. Приятелството е да не се срамуваме да споделим каквото и да е една с друга. Приятелството е да сме способни да сме истински една пред друга. Да можем да гледаме филм, да се напиваме, да си мълчим дори с еднаква доза удовлетворение от стореното. Да сме честни, да сме добри.

В опитите си да съм добра приятелка, аз ставам по-добър човек. Ставам по-истинска, по-себе си.

Благодаря ви за всичко и ви обещавам винаги да намерите приятел в моите очи!

Обичам ви!

 

 

 

 

 

 

 

20.05.2008г.

© Виктория Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??