11.01.2014 г., 21:25 ч.

Относно живота на модерните хора 

  Есета » Социални
1050 1 1

 

 В днешно време хората все повече и повече прекарват времето си пред компютъра, пред телевизора. 

 Това води до усамотяването на всечи човек, неговото отчуждение от реалния свят, до убийството на човешката близост, сърдечност, любов.
 Тези хора прекарват по 5-6 часа пред facebook, twitter, skype и др., в безсмислени разговори, които са лишени от топлотата и приятността на реалния разговор.
Радостта от живота постепенно изчезва, тези хора се превръщат в повърхностно мислещи съществ , отчуждението ги води до депресията и отчаянието. 
 Вече четенето на книги, разходките сред природата, разговори и игрите със семейството, са чужди на повечето членове на модерния свят.
 Губят наслаждението от света, опиянението от природните красоти... Тотален крах, може би човечеството стига своя край?
 Човек не може да върви срещу природата и нейните закони, срещу Висшия Разум, като унищожава своите приятелства, любови и накрая и самия себе си.
 Ако това продължи, човечеството ще доведе себе си до предела на безнадежността, мъката, болката, страданието. Истински Ад!

© Хюсеин Сали Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Текстът е кратичък и това, което го ощетява от към представителност са грешките от недоглеждане. Те биха могли да се премахнат с точно едно препрочитане, защото са твърде очевидни ...
    Твърденията са доста генерални и като цяло съм съгласна с тях. Това, което ми липсва е пределно задълбочения поглед над отделните теми. Добре дошъл от мен, продължавай да твориш.
Предложения
: ??:??