18.10.2023 г., 15:26 ч.  

Парадокси 

  Есета
432 3 13
1 мин за четене

Парадоксите около нас са белег,че всичко се движи твърде бързо, макар да не го забелязваме. Като светлинките които тичат през прозореца на движещ се влак, или звездите които показват как и с каква скорост се движи Земята. Започвам един отворен списък, който ще бъде допълван при случай:

В детството ми на село нямаше незабрадена жена.

Без циганите селската икономика не би съществувала. Това са лъжици, вретена, бърда, кошове, медни съдове и т.н.

В младостта ми в Европа играеше футбол един негър- Еузебио.

Татуировки имаха само затворниците и понякога моряците.

За да се храни Ходжата във Велико Търново позираше гол. Сега убиват за изгаряне на Корана.

Една църква във Варна се ползваше за боксова зала.Сега строят нови във всеки квартал.

Помня като прекараха ток на село, за водопровод сам копах, а сега пиша това на компютър.

Само до преди 75-80 г. е било трудно да намериш мъж, комуто не се е налагало да убива човек. Сега не можеш да намериш някой, който да заколи пиле.

Текст всъщност значи плетка (като текстил). А шофьор ще рече огняр.

Най-дългите опашки стават на... връх Еверест!

Когато бившият монарх се върна като Министър- председател, го подкрепиха и Анархисти и Социалисти.

В миналият век пътешествията в далечния Космос се датираха 2001-2017 г. В 2004 аз раборех на пълен работен ден и парите не ми стигаха да пътувам до... работата си. Криех се от контрольорите!

© Слав Коруба Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • от agender to omnigender... 72 - не е за вярване, но пък със всяка година стават все повече
  • 🤣👍🤣
  • Mislitel по скоро си остър !
  • Ясно. Пак недоразумение и, явно, ме мислят за по-тъп отколкото съм!
    Естествено, че схванах, че е относно кучета...
    И стига съм се обявявал, че полудявам в момента, като виждам за какъв дебил, явно, ме взимаш!
  • Mislitel ,говоря за дрешки и фризури за кучета!
  • Живот на заем... и бонус - една, две ипотеки...
    Да се включа докато случая 🤣
    Поздравявам те.
  • Дядо ми казваше: кучешки живот! Да видим : баня с фризура; модна дрешка; легълце; играчки; регулярни прегледи при ветеринар и уреждане на любовни срещи.
  • ... наистина парадокси ...
  • Боговете дадоха на човечеството само мотиката и калъфа за кирпич.
  • Просяците са с телефони по модерни и по скъпи от моя.
  • По време на пандемията, в банките не пускаха без маска!
  • Да, пиехме вода от чешмите, а сега - от бутилки. Водата се продава, скоро и въздуха - но данък върху него измислиха преди да почнат да го продават - те това е напредък...
  • Страхотно! Дай още подобни смехуранки, моля!

    Пързалка - да прекараш някого сам да се пусне по собствения си парадокс! т.е. сам да се орезели.
Предложения
: ??:??