25.12.2006 г., 0:35 ч.

Писмо до Дядо Коледа 

  Есета
7578 0 5
1 мин за четене
Мили дядо Коледа,
всяка година с наближаването на Коледните празници си пожелавах различни неща-нова блузка,дънки или CD на някои изпълнител и  честно казано тези подаръци ме правеха щастлива.Но тази година нещо в мен и в желанията ми се промени,тази година нямам онзи ентусиазъм изпълващ ме при украсяването на елхата както и нетърпението и любопитството  за подаръците.Знам че последният път,когато ти писах е бил преди много години но тази година сърцето ми каза че трябва да напиша едно писмо до теб,едно писмо в което да излея всичките си чувства,които се налага да прикривам през ежедневието си.
Тази година Дядо Коледа искам само едно единствено нещо-искам да имам възможността да го обичам,защото той е човекът,който ме накара да бъда себе си и само с него чувствам че живея и дишам.И както всяка Коледа и миналата получих много SMS-и с пожелания за "Много здраве любов и късмет"-от трите изминалата година ме дари може би с най-хубавото-любовта,която открих в негово лице и сега когато чувствам тази любов искам само  да успея да я съхраня и да бъда винаги до него...знам че може би това звучи като клише и се струва банално на теб и на хората около мен,но това  е което искам и най-вече което чувствам...
Защото за една година аз постигнах много,открих себе си и открих че нещата,които са ме правели щастлива до сега в момента нямат значение за мен,...само той е важен и само мисълта за него е достатъчна да върне усмивката на лицето ми.
И  сега точно в навечерието на Коледа  знаейки че няма да мога да споделя празника с него искам да му кажа "Обичам те,Обичам те повече от себе си  и от живота си дори и освен подаъка,който ще ти подаря ти вече имаш нещо много по-ценно-сърцето ми,то е твое и бие само за теб"!!

© Мила Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • пожелавам ти да пазиш тази любов дълго, но внимавай, да не се излъжеш, защото любовта е толкова сладка, колкото и горчиа
  • Браво!!!
  • Нека всеки човек на Земята да изживее този светъл празник Коледа с любимия човек!!!!
  • По Коледа стават чудеса
    Поздрав!
  • благодарим за откровението Дени
    Весели Празници и нека най-съкровената Коледна мечта се сбъдне !
Предложения
: ??:??