11.06.2010 г., 0:26 ч.

По пътя към мечтите 

  Есета » Други
2401 0 0
3 мин за четене

Здравейте, приятели. Днес ще поговорим за възможностите, които седят пред нас. Безспорно, всеки един от нас има потенциал, който очаква да бъде реализиран. Безспорно е, че всеки един от нас има мечти, които седят някъде във въображаемия свят и които очакват да бъдат осъществени. Мечти, които са изтъкани от най-светлото в нас, най-съкровеното ни. Сега, приятели, пред нас седи следният въпрос - какво да направя, за да реализирам това, за което мечтая от време оно. Нима щастливците, които живеят живота на мечтите си, са шепа избраници. И нима всеки един от тях не е бил като нас в даден момент от живота си. Лежал си е на сламената рогозка и е мечтаел за големи неща. Говорел е на сърцето си и сърцето му е говорело. И знаете ли, приятели, всеки от нас има сърце, което говори. И думите му носят наслада за ушите ни, защото са думи на смелост и сила. Знаете ли, приятели, че имате сърце. Ако сте забравили, можете да отидете в близкия парк и да погледате децата. Децата имат сърце, приятели. В нас също има такова сърце. Сърце, което иска да играе и да лудее, следвайки своя път. Да, приятели, всеки от нас има и път. Този път се изразява в това, да следваш своята вътрешна истина, крачейки по тази земя. Единственото нещо, което прави щастливците щастливи, е това, че са избрали да крачат по своя път. Аз не знам какъв е вашият път, приятели, но вие знаете. Достатъчно е да попитате сърцето си. Вижте това вътрешно слънце във вас, което сияе, когато му обърнете внимание. Сърцето е като роза, мили души. Роза, която разцъфтява в нежната грижа на вашата любов. И знаете ли какво се получава, когато се погрижите за своето сърце, за своята роза, тя разцъфтява… и това ви носи небивала радост. Приятели, когато сърцето ви започне да се отваря, във вас се появява едно желание, което не търпи отлагане. Желание, което не ви дава мира… това е желанието да обичате на всяка цена и да споделяте тази любов с целия свят. Така мечтите ви могат да се превърнат в реалност. Така можете да намерите силата в себе си, която да ви насочи по вашия път. Това, приятели, е силата на вашата душа. Да, всеки има душа. Ако сте забравили за това, идете в парка и погледайте децата. Децата не се срамуват да изразяват своята душа, те знаят за силата си, за силата на своята душа. Такъв е и животът им. Вижте децата, приятели, те умеят да живеят. И ние също можем, приятели. Ние също можем да живеем като децата. Нека си спомним думите на Иисус. Това не са празни думи, приятели. Това са думи, предназначени за нашите души. За тези, спящите души, които не си спомнят за своя произход, за своята сила, за любовта си. Но времето минава  и за всеки от нас настъпва срокът, когато час по-скоро трябва да се събуди. Всеки един от нас е дошъл с мисия на този свят. И само в изпълнението на тази мисия може да намери това, което винаги е търсел около себе си, но което винаги е било пред очите му. Думите за царството небесно не са метафора, приятели, те са нещо реално. И това, което търсим, не е около нас, а се намира вътре в собственото ни сърце, в което царува любовта на нашата душа. А какво е да обичаш, не мога да ви кажа, защото вие сами трябва да откриете това. Само едно мога да ви кажа - когато започваме да обичаме с истинската любов, лицата ни грейват, възможностите, които сме търсили под дърво и камък, сега ни намират без усилие. Мечтите,които сме смятали просто за блянове, сега се сбъдват без усилие.  И това, което е най-святото за нас в този момент, е да помогнем на всички да открият това, което сме намерили.  Искам пак да ви напомня - любовта е отговорът. Любовта е ключът. Нека всички бъдем благословени.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??