27.10.2005 г., 9:22 ч.

Подай ръка... 

  Есета
3237 1 2
2 мин за четене

„Днес ще бъде предимно слънчево” - казват по радиото. Да – така ще е. Така е. Защото усещам енергийната подкрепа на хората, към които се обърнах. Усещам щастието от това, че има резултат от моите усилия. Подавам ръка на хора, които не познавам, но зная, че им помагам и съм щастлив от това. Пиша тези редове и целия настръхвам. Желанието ми е всички да бъдем щастливи. Да започнем да се усмихваме и да се насищаме с енергия един с друг. Няма нищо случайно. Щом сте усетили силата на посланието ми към вас, аз разбирам, че вече не съм сам. Разбирам, че все повече хора започват да мислят като мен – да искат да бъдат щастливи. Не само те. Всички до които по един или друг начин се докосваме. Повярвайте в това и подайте ръка. В момента, в който го сторите ще изпитате щастието. И нещата ще се случат. Защото няма да сте сами в своето желание да дарите щастие. Всички, на които сте го пожелали, ще го пожелаят и на вас. И тогава то се случва. Грабва те и те изпълва изцяло. Праща посланието точно там, където е нужно. Организира нещата така, че да го отворят и разберат подходящите хора. И тъй като вие подавате ръка – и те ще ви я подадат. Ще поемат вашата, защото вие сте се почувствали щастливи от дареното на другия щастие. Защото и те искат да бъдат щастливи. Затова и нещата се случват. Колкото и невероятно да звучи. Подай ръка. Толкова е простичко. Да помогнеш, за да ти отговорят по същия начин.  Но моля ви – не искайте това да стане веднага. Имайте търпение нещата да се подредят по желания от вас начин. Това иска да сте упорити, търпеливи и да вярвате. Зная, че човек е нетърпелив. Иска всичко сега и веднага и то да е красиво. А трябва време. За да се подреди пъзела на света около вас. Да се появят необходимите хора.

За да не мислите за това, за да не се отчайвате – помагайте на другите – подайте им ръка. Така ще ги накарате да бъдат щастливи. И те ще поискат това и за вас. И точно, когато не очаквате, нещата, които желаете ще се случат и на вас. И щастието ще ви понесе на крилата си. За да усетите полъха на вятъра. За да видите  усмивките по лицата на всички, на които сте подали ръка. За да усетите как настръхвате, когато четете  тези редове. За да сте щастливи. Подай ръка...

© Ивомир Димчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • <font color=red><b>СТОП!!!
  • Знаеш какво мисля, миличък... Никога не се отказвай да даряваш щастие на другите - в това е твоята най-голяма сила. Не спирай да подаваш ръка, дори да усещаш, че не искат да я приемат, защото рано или късно човекът, на когото си помогнал ще те разбере и несъмнено ще пожелае и той да подаде ръка...
    Бъди такъв, какъвто те познавам - усмихнат, лъчезарен и позитивен и бъди сигурен, че ще постигнеш това, към което си се устремил! Целувам те!
Предложения
: ??:??