6.10.2012 г., 16:07 ч.

Предай нататък 

  Есета » Философски
2775 1 0
1 мин за четене

 

         Веднъж Понеделникът много се изморил, ама толкова много се изморил, че направо се поболял. И оставил работата си на Вторника. Поработил Вторникът, но работата била непосилна, та на свой ред и той се разболял. Предал работата на Срядата. Работила Срядата неуморно, но вече се била натрупала толкова много работа, че не успяла да я свърши, а дошла нощта. И така работата останала за Четвъртъка. И той се потрудил, но като цяло бил малко мързелив и предал работата на Петъка. Петъкът също подхванал да работи, но се поразсеял малко и забравил за несвършената работа на Понеделника. Дошла Съботата. Запретнала ръкави. Хванала да работи работата на Понеделника, но не свършила своята. И така нейната работа останала за Неделята. Ала когато дошла, Неделята казала: “Аз съм твърде изящна и аристократична, за да работя, а и това не е моя работа. Който иска, той да си я върши.” – и се захванала с тоалета си. Ами няма как, дошъл Понеделникът и свършил останалата работа - и своята и на Неделята. Може би за това Понеделникът е все с главоболие и често боледува, защото едва смогва и с Неделната работа.

© Галина Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??