21.02.2007 г., 23:06 ч.

Приятели 

  Есета
2465 0 6

Опитаха да ме направят тяхно подобие
Повечето от тях искаха да загладят острите ръбове на душата ми, за да спрат да ги пробождат.
Да ми помогнат да се избавя от пороците си, карайки ме да опороча единствения си принцип - да бъда себе си.
Предпочитаха да не ги дарявам със собственото си Аз, а да играя по сценарии, които да пишат те.
Мислеха, че душата ми е пластелин, от който могат да моделират клишета с мръсните си ръце.
Искаха да прекършат крилете ми, за да ме предпазят от болката на неуспешния полет.
Убеждаваха ме в безброй лъжи и искаха да ме превърнат в такава.
Съветваха ме да забравя миналото, но без него няма да знам коя съм.

...

Това бяхте вие, фалшиви мои приятели!
 

 

© Усмивчица Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Като чета комертарите се прокрадва усмивка по лицето ми.Не знам за вас,но мен нявга са ме възпитавали,че трябва да захващам повече приятели за да може като ми потрябва нещо да има от кой да го взема и да нямам проблеми.И си мисля,че има доста като мен.Така че за какво приятелство става дума.Да има хора с които сте близки,излизате често,споделяте,празнувате заедно,но всичко е изградена на една фалшива основа.Да не се впускам в обяснея.Системата е да не се замисляме много,за да бъдем щастливи.
  • Не са били Приятели!!!
  • Аааа, не!!!
    Истинските приятели не правят това, не ни правят в техни подобия! Не съдят, не прекършват крилете ни! Те са просто там, винаги са там до нас...дори мълчаливо, но са там! Приятелството не е измислена работа! То е ДАР!!! Сами идваме на този свят, но с верни приятели превъзмогваме болката по-лесно!!!
    Не са били истински приятели, щом така са се отнесли с теб!
    Повярвай, имам приятели, които са голяма част от моя живот!
    Поздрави
  • Фалшиви.Думата е твоя-има и ИСТИНСКИ
    Обърни се към тях
  • Дам,прав си.Приятелството е измислена работа.Сами идваме на този свят,сами си живеем и сами си отиваме.
  • Харесва ми!
Предложения
: ??:??