30.07.2009 г., 12:50 ч.

Приятелите 

  Есета
1555 0 2
1 мин за четене

                                                      Приятелите

                 Човек може да изживее своя живот без много неща, но без приятели, той е като "дърво без корен". Може да си беден, да не си красив, но в този труден свят приятелите са важни, а имаш ли такива, ти си богат. Приятелството ни прави по-мъдри, по-издръжливи и добри.

                 Хубаво е да имаш приятел, на когото можеш да се довериш и опреш в трудна минута, да има една приятелска ръка, която е готова да се протегне към теб, ако заплачеш. Животът ни би бил празен и безсмислен без любими хора и приятели. Но в този свят и в морето от хора е толкова трудно да откриеш човечността, приятелството и верността.

                 Но за да имаме приятели, ние самите трябва да бъдем такива. И колко хубаво би било, ако всички хора носеха в гърдите си топло, приятелско сърце и  поне един от многото ти подаде ръка и каже: "Аз съм приятелят, когото чакаш! Довери ми се, вярвай в мен!" Няма  нужда от повече думи, само това е достатъчно да разбереш, че това е приятел, който ще ти помогне в нужда. А това е обикновеният земен човек, когото може би ще търсим, ще намираме и ще губим през целия си труден път.

© Афродита Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??