7.09.2006 г., 20:12 ч.

Приятелката 

  Есета
4357 0 7
1 мин за четене

Ето я, тя е човека, на който няй-много вярвам, тя е тази, която ми помага в трудни моменти. Малко са хората, на който наистина можеш да разчиташ. Всеки живее за себе си, не се интересува от дугите, но тя е винаги до мен и в добри, и в лоши моменти, споделяме заедно голямата радост и тежката мъка. Когато сме заедно се чуствам щастлива: тя ме подкрепя, дава ми съвети и споделяме всичко заедно, е почти всичко. Добре, че нямаме еднакав вкус за момчетата, иначе нямаше да се разберем.Преди да я срещна не съм вярвала, че мога да разчитам наистина на някого, до такакава степен както на нея, всеки ме разочароваше, оставяха ме в най-трудния момент, забиваха ми ножа в гърба, когато най-малко съм очкавала. В този забързан и объркан свят са много малко хората, на които можеш да разчиташ. Радвам се, че аз съм срещнала този човек, човек, на който мога да разчитам, човек, с който мога да споделям. Надявам се да не губите надежда в търсенето на истински приятел, защото въпреки, че те са малко все още ги има, не всеки се интересува от повърхностните неща, все още има истински приятелки.

© Мариела Митова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • радвам се че си срещнала истинската си приятелка....късмет!
  • Поне, така си мисля
  • ееее....вай..баххх..хахаха
    нали ти казах,Люска..кефиш...
  • "вай" и "бах" са много "хубави" български думички!
  • какво е това ваиии баххх :? стига де!
    На мен много ми хареса Брав0!
  • това е като извадка от дневника ти. мило е, хубави мисли изказваш, но като текст е безформено (не знам каква друга дума да употребя). ако го сложиш под снимката на тази приятелка,примерно, ще е съвсем на място, а така е малко странно.
  • Браво!!!много добро есе радвам се че все още има хора ,които вярват в приятелството негоби вярата си в приятелката си и знаи че тя ще те подкрепя винаги,хубаво е да имаш хора до себеси на които можеш да разчиташ
Предложения
: ??:??