8.07.2010 г., 20:08 ч.

Приятелство ли... 

  Есета » Лични
1466 0 4
1 мин за четене

И ето, настъпва и този момент, в който хората, които си имал за близки и приятели, биват първите, които ти забиват нож в гърба... Дали трябва да се питаш: "Аз ли направих нещо?", "В мен ли е проблемът?"... Отговор няма... Няма и да се намери... От моя гледна точка, вижданията на един предаден, разочарованията водят до този така силен песимизъм. Надигащ се, бунтуващ се, той е обхванал дори и най-малката частица от мен. И точно сега появата на чувства от типа на безразличие, неприязън, непоносимост се оказват толкова на място. Как ми се иска да се измъкна от това място, от тези хора, да не се налага да чувствам... В момента самотата е единственият правилен път, по който мога да тръгна или по-скоро логично да тръгна... Поне за секунда малко спокойствие, усамотение, малко почивка от цялата суматоха, това искам. Не мога да повярвам колко е нужно човек да се изгаря, за да си вземе поука... Трябва ли още да се страда за нещо, което не си заслужава, или просто това е нашето предназначение... Винаги присъства сянката на интригата, може би тя е причината за цялото това главоболие... Кой би помислил, че хората до теб в най-трудните моменти всъщност ще се окажат и хората, виновни за тях. Невероятно, нали... Може би не боли толкова от самото предателство, а от факта, че е дело на " близки " до теб хора... За финал мисля, че трябва да попитам: "Приятелството мит ли е?"

© Ивка Гюрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И ти ли,Бруте? Цезар...Великата Римска империя!
  • ...... Мит е да 100%
  • ...За да разбереш и опознаеш един човек, за да заслужи правото да се нарича твой "приятел" и ти - негов - трябва да "изядете заедно една торба сол"....Само и единствено времето е арбитър за това дали едни отношения са приятелски или не...За някои хора това време е кратко, а за други - цял живот....
  • Приятелството е много по-важно от...любовта примерно.От семейството - не,но от любовта е по-важно.Истинското приятелство се гради в години и трябва много да се пази.Но понякога се случват неща,които развалят хубавите отношения между хората.Обаче времето лекува и идва ред на новите приятели.Поздрави
Предложения
: ??:??