14.02.2007 г., 17:23 ч.

Приятелството 

  Есета
2751 0 1
3 мин за четене

  В  живота има много случайности. Не знам дали съществува съдба или нещата просто са писани да се случат, но вярвам, че всеки трябва да следва пътя си и да живее така, както иска.

  Самотата и трудностите, които ни съпътстват са част от живота и ни правят по силни, но ни карат и да се чустваме зле. Понякога прозираме истината именно така -изпълнени с мъка и тъга, но тази истина ни кара да продължим.

  В живота трябва да знаем, кой  да ценим. Най-важни в него са приятелите и семейството. Никога не трябва да обръщаш гръб на истинските си приятели, защото те винаги ще бъдат до теб, за да те подкрепят в трудни  моменти.

  Приятелството е необятно човешко чувство, което надали може да се опише с думи и няма и да опитвам, сигурна съм, че всеки е изпитвал симпатия и обич, затова просто ще кажа, че трябва да запазим тези красиви чувства завинаги, дори и обстоятелствата да не ни позволяват. Истинските приятели са хората, които знаеш, че винаги ще са до теб, каквото и да се случи, те са хората, на които можеш да разчиташ за всичко. В живота си всеки среща различни хора и личности, живеем  в един огромен хаос, в който трябва да намерим хармония с хора, на които наистина държим.

  Второто семейство в живота ми са моите приятели, страшно много ги обичам и знам, че винаги ще са до мен, за да ме подкрепят, критикуват или просто, за да се забавляваме. Няма нищо по-хубаво от това да имаш истински приятел до себе си.

  И като за последно: не позволявайте на никой да ви промени, винаги бъдете себе си и ще видите колко по-лесно ще е, всеки човек е отделен свят, необятен и неповторим.

Опознавайки всеки от тях, разбираш към кой всъщност принадлежиш, не се страхувай да се впуснеш в света на човека!

 

© Или Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??