28.04.2011 г., 21:31 ч.

Птиците танцуват, когато летят заедно 

  Есета » Ученически
3587 0 1
1 мин за четене

   Птиците са най-свободните и волни същества. Те могат да се разхождат по земята и да се реят в небесата. Имат криле и това им дава свобода. Хората не могат да летят, а някои искат. Хората танцуват на земята.

   Има толкова много видове птици и всички те си приличат по нещо - могат да идат, където си поискат - на земята или във въздуха. Освен че могат да летят, птиците и пеят прекрасно. Не знам дали могат да танцуват, но когато погледна ято птици, реещо се в синьото небе, виждам един танц. Всички малки и големи птици правят едно и също движение, създават ритъм и танц в небето. Никога не съм виждала две птички да летят и да танцуват валс, но когато идва зимата и всички те заминават в топлите страни, се нареждат в колонка по един или двама и отпътуват по своя път заедно. Те не летят безразборно, накъдето им падне, а се движат заедно,  с една и съща скорост. Това изглежда задружно.

   В живота на хората обаче не е така. Всеки поема по своя път рано или късно, когато той е готов и никой не го чака. Може би ако и в нашия живот беше така, както в този на птиците, нямаше да е толкова забавно и всяка история нямаше да е толкова интересна по своему. 

   В живота всеки човек се справя сам и преценява всичко за себе си, а птиците танцуват, когато летят заедно.

© Мая Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво! Много ми хареса, особенно последното изречение.
Предложения
: ??:??