16.02.2006 г., 20:07 ч.

Пътя ...  

  Есета
2522 0 4
1 мин за четене

Седа и си мисля ?!Какво толкова ме кара той постояно да го споменавам,да нахлува в главата ми в мислите ми,да е вътре в сърцето ми.Неискам!Гона го,а той като че ли се е вкопчил в мен и няма отърване.Боли,нямам въздух да дишам и единственото което ме крепи е отново той!Тъжна съм,но и щастлива че го има,че как бих живяла и дишала иначе ... Усещам го той е вътре в мен.Аз ли полудявам или той ме кара да се чуствам така.Казвам си "немога ще те забравя",но пак продължавам да мисля за него споменавайки за прогонването му.Защо споменът за него ме прави колкото загубена ,толкова и пълноценна със смисъл за вяра надежда и Любов!Продължавам да вървя напред,нямам сили вече,но въпреки това целта ми е все към него.Събрах куфара от спомени,но не смея още да го изхвърля!Защо немога?Надявам се да го унищожа някой ден за да мога да продължа напред,а не да седа на едно и също място.Уморих се от това да съм изправена пред избора "Него" или "Стълбата на живота",замислена "ами " 'той' е животът ми,ами животът какво е" ?!Да,животът ще е без болка,живот без него.Този път ше успея си казвам и стъпвам нагоре по стъпалото,поглеждам назад,а него вече го няма,празно е.Куфарът от спомени лети надолу.Усмихвам се,щастлива съм че успях!!!
 

 

© СветлИНКА в тунела Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • мерси за съвета Яна
    рядко пиша но явно има защо .. може би по този начин си изливам мъката по някакъв начин .. е както и да е 10х все пак
  • е, поправих ги...
  • Освен да викнем редактора да ти оправя и правописните грешки в коментарите...
  • извинявай, но имам един съвет към теб.
    Не започвай есе със "седя и си мисля" или "лежа и си мисля", защото се получава двусмислица или нещо от сорта на "само като лежа си мисля".
    Преди и аз правех подобна грешка, но редактора на един вестник, в който имам публикувани две три статии ми го е казал.(веднъж му дадох едно есе и започваше по същия начин със съчетанието на седя и мисля)
    не се сърди, давам ти най искрен съвет, иначе есето е добро.
Предложения
: ??:??