Катя и Милен са заедно вече 6 години... Те са гаджета от 14-годишни... Изградили са характерите и навиците си заедно и са свикнали един с друг... Но въпреки това любовта им не утихва... Минали са заедно през много трудности... Сега, когато животът им е весел и щастлив, те се чувстват сякаш са в рая...
Една сутрин Катя събужда любимия си с целувка... "Мило ще си имаме бебе" - каза тя. Милен, макар и сънен се усмихна и сподели, че това е най-щастливият момент в живота му... Те вече бяха сигурни, че живеят в рая.
Един ден Катя отиде на преглед да види дали бебето се развива нормално... Докторът я преглежда и по лицето му се изписва притеснение... Катя със насълзени очи пита доктора какво става... "Бебето ти умира"... "Трябва да се направят спешни изследвания на теб и приятеля ти" - заяви той. Катя не вярваше на ушите си. Раят за нея вече се бе превърнал в ад...
Месец по-късно Катя бе облечена в черно. Златисти листа капеха около нея и падаха спокойно в реката... Катя стоеше на брега и оплакваше своето неродено дете... На заден план беше Милен... Той беше в инвалидна количка с бледо лице и очи, пълни със сълзи... Резултатите от изследванията, които бяха поръчани от доктора, показаха, че плодът от любовта на Катя и Милен е заразен с неизлечим вирус и няма бъдеще за него... Този вирус е бил приет от бащата, на който му остават броени месеци живот...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.