6.05.2008 г., 16:28 ч.

С какво ние - българите, сме известни по света 

  Есета » Ученически
7594 1 3
1 мин за четене

Известни сме с простотията си, със световния хит "Кен Лий", както и с дезориентираното двуполово същество Азис, а и поп-фолка като цяло, в който повече се гледа, по-малко се слуша. Известни сме още с боклука по улиците, дупките по улиците в София (пък и не само там), с корумпираните политици и лекари. Да не пропускаме и катастрофите и инструктурите, които дават книжка срещу 200 лева. С високото ниво на престъпления, високия процент на безработност, ниските заплати на работниците и учителите. Също и с тежката учебна програма, в която ученикът не може да смогне да си научи старите уроци, а се преподават нови. Също така сме известни и с Бойко Борисов - суперменът на България, както и Исус Христос, явяващ се като икона по Телевизията. Гласът на Валя Балканска бе пуснат в Космоса. Българин е създал първия компютър и първия ел.часовник. Само в България вирее бактерията, спомагаща за създаването на кисело мляко. Известни сме и с традиционни български ястия като мусака, шкембе чорба, шопска салата и фасул. Също и с ракията. Да не забравяме прекрасната българска природа, която е на изчезване, както и с красивото Черноморие, което също е на изчезване, поради силното застрояване на хотели, построени от подозрителни със съмнителни източници на пари. Според мен това са неща, с които трябва да се гордеем. Как Паисий няма да пише "поради что се срамиш да се наречеш болгарин". Че ние - българите, сме велика нация!

© Златина Белчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??