4.11.2007 г., 16:29 ч.

Седем причини, за да те обичам 

  Есета
2559 0 4
1 мин за четене
Понеделник се събуждам с мисълта за теб, моя любов.
Вторник броя звездите и всяка, която угасне, е част от теб и мен, част от изгарящата ми любов и от мига, в който копнея да те целуна.
Чакам с нетърпение срядата да те докосна, да погаля твоите устни, да ми разкриеш любовта!
Четвъртък отминава с мисълта за теб, която ме изгаря и чака с нетърпение отнова да усети твоите силни ръце, които ме докосват така нежно - да ти покажа колко много те обичам !
Петък вечер любовната свада продължава - гледам в твоите очи, но дали обичаш ме все още ти?
Нежна сълза се стича по невинното ми личице. Ти се приближаваш и ме докосваш така нежно - толкова нежно, сякаш слънцето току-що е изгряло и ме гали с неговите лъчи.
Събота се събуждам огряна от твоята нежност, която разтопява моето малко сърчице. Неделя вечер какъв провал - аз не бих го проумяла, но дойде мигът на нашата раздяла
Сърцето ми тъй силно туптеше, а навън май валеше, ти се приближи, прегърна ме, а аз?
Аз разбрах, че човекът, който е до мен в този момент, е не само мой любим, а и мой приятел!
След това те целунах под лунната светлина под нежното докосване...
Моля те само едно, ако не споделяш моите чувства, ми позволи да те обичам като приятел, защото си частица от моето сърце и ако ми я отнемеш, ще разбиеш моето малко сърчице и то никога няма да разбере какво е истинска любов.

© Катето Миткова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Чудесно казано...!
  • дони отиваме на диско xhaxax ...не да тарсим мъж на живота си
  • БРАВО КАТЕ-ДАНО СРЕЩНЕШ НЯКОЙ ТАКАКЪВ КАКЪВТО ОПИСВАШ КОЙТО ДА СИ ЗАСЛУЖАВАМОЖЕ БИ ТАЗИ ВЕЧЕР КОЙ ЗНАЕ
  • Много е хубаво!Браво!Правиш невероятни колажи,но също така можеш и да пишеш!
Предложения
: ??:??