7.04.2009 г., 20:56 ч.

Шансът...ТИ!... 

  Есета » Философски
1717 1 3
3 мин за четене

 

С всеки изгрев на СЛЪНЦЕТО денят бележи за НАС новото НАЧАЛО...

НАЧАЛО на нов ДЕН, в който ТРЯБВА да си ПО-ДОБЪР от вчера, ПО-МЪДЪР, ПО-ИЗОБРЕТАТЕЛЕН, ПО-СИЛЕН, ПО-ПО-НАЙ...

ОТ ТЕБ зависи ПОВЕЧЕ, отколкото ВЯРВАШ, ТВОЯТ начин на ЖИВОТ е УНИКАЛЕН, ЕДИНСТВЕН...

ТИ СИ сценаристът, ТИ СИ актьорът, ТИ СИ ДЕЙСТВИЕТО и СМИСЪЛЪТ на ТВОЯ ЖИВОТ... ТОВА е ТВОЯТ ФИЛМ... Дали ще е за ОСКАР, кой ЗНАЕ?

Но ВСИЧКО това Е така, когато ВЯРВАШ В СЕБЕ СИ, когато ТИ си АВТОРЪТ на СВОЯ ЖИВОТ...

Всичко това се наблюдава от ТЕЗИ, които НЕ виждат СМИСЪЛА, НЕ ВЯРВАТ в СЕБЕ СИ и смятат, ЧЕ УСПЕХЪТ им не зависи от ТЯХ самите... СТРАХЪТ от ПРОВАЛ така ГИ е ПАРАЛИЗИРАЛ... ТОВА ТРЯБВА ДА БЪДЕ ТВОЯТ СТИЛ... ТАМ, където другите СПИРАТ, ТИ ДА ПРОДЪЛЖАВАШ, там, където другите НЕ ВЯРВАТ, ТИ ДА ВЯРВАШ... И когато за ТЯХ е НЕВЪЗМОЖНО, за ТЕБ е ВЪПРОС НА ВРЕМЕ, и когато ДРУГИТЕ НЯМАТ ПЪТ (идея)... ТИ да им ГО ПОКАЗВАШ... ТИ си ВОДАЧЪТ на ТВОЯ ЖИВОТ, от това КОЛКО процента ПРОУМЯВАШ (ЖИВЕЕШ) в момента, ТОВА Е процентът НА ТВОЯ УСПЕХ!!!

ТЯЛОТО... ТИ... Е... твоето превозно средство (не БМВ-то или рейса, или метрото)... ТО... ТЯЛОТО... ТИ... Е... КЪЩАТА... ТО е ВАЖНОТО... ЗАТОВА... ТО ТРЯБВА ДА Е СИЛНО, ГЪВКАВО, КРАСИВО, ИЗДРЪЖЛИВО, БЪРЗО... за да ИМАТЕ по-голям ПРОЦЕНТ, ШАНС за УСПЕХ, за да ВИ осигурява БЪРЗО, НАДЕЖДНО пътуване към ЦЕЛТА ВИ, КЪМ която ВИ води ВАШАТА ДУША... ОТ вчера, днес и утре ТО ви пренася във ВРЕМЕТО... ТИ си ВЪТРЕ в НЕГО, само ТО ТИ СЛУЖИ ВЯРНО, само ТО ТИ ГОВОРИ, СЪОБЩАВА (чрез ДОПИР, УСЕТ, ВКУС, СЛУХ, АРОМАТ, ИНТУИЦИЯ и т.н.) какво става наоколо, ТО е СЛУЖИТЕЛЯТ НА ВАШАТА ДУША... ЗАТОВА трябва да ГО ТРЕНИРАМЕ, да го ПОДГОТВИМ за УСЛУГИТЕ, КОИТО НИ ДЪЛЖИ... И ако ДУШАТА ТИ НЕ Е ЗАГРИЖЕНА ЗА НЕГО, ТО... ЩЕ ВИ ИЗОСТАВИ... ДУШАТА контролира ТЯЛОТО, то прави обратна ВРЪЗКА с ДУШАТА и ТЯ ТРЯБВА ДА ВЗЕМА РЕШЕНИЯТА на БАЗАТА на СИГНАЛИТЕ, които ИЗПРАЩА ТЯЛОТО за ОКОЛНАТА СРЕДА... В ДАДЕНИЯ МОМЕНТ...

ДУША... ТЯЛО... ОКОЛНА СРЕДА... В МОМЕНТ от ВРЕМЕТО... всичко това, когато е в хармония, НАШИЯТ КПД (Коефициент на Полезно Действие) зависи от ТАЗИ ХАРМОНИЯ...

ВРЕМЕТО не ТРЯБВА да Ти влияе... ТРЯБВА да успееш да РАЗБЕРЕШ, че КАЛЕНДАРЪТ и часовникът са изобретение на човека, а не на ПРИРОДАТА... Когато ПРОУМЕЕШ, че ТИ ВЛИЯЕШ на ВРЕМЕТО... пример: ВРЕМЕТО, за което свършваш определена работа, зависи от ТЕБ, а не от часовника или от датата... СТРАХЪТ (стресът) изчезва, когато ПРОУМЕЕШ, че ТИ си този, който поставя ЦЕЛИТЕ СИ и следи за ТЯХНОТО изпълнение. Никой друг не знае какви са целите Ти и времето, за което трябва да Ги постигнеш, Ти Си този, който определя всичко, но в хармония с ПРИРОДНИТЕ ЗАКОНИ... (ГРАВИТАТИЯТА, НЮТОН, Ролята на ЕСТЕСТВЕНИЯ ПОДБОР)... До момента, в който достигнеш нивото да ГИ ПРЕОДОЛЯВАШ...

Това е ВЪЗМОЖНО, но само ако СИ ИМ се ПОДЧИНЯВАЛ, ИЗУЧАВАЛ, ПРОУМЯВАЛ... влизаш в ХАРМОНИЯ с ТЯХ... И ТОГАВА ставаш СЪЗДАТЕЛ на СВОЯТА СОБСТВЕНА РЕАЛНОСТ (СЪДБА)... и НИКОЙ, освен ТЕБ, НЕ МОЖЕ да каже кое е ДОБРО за ТЕБ и КОЛКО МОЖЕШ, и ДОКЪДЕ ще СТИГНЕШ, и КОЛКО ЩЕ ПОСТИГНЕШ... ДРУГИТЕ ХОРА СА КАТО ПЪТНИ ЗНАЦИ ЗА ТЕБ, ПОКАЗАТЕЛИ за ПОСОКАТА ТИ И СКОРОСТТА, С КОЯТО СЕ ДВИЖИШ в ЕЖЕДНЕВИЕТО СИ... ТЕ НЕ БИВА ДА са фактор, ТЕ ТРЯБВА ДА СА В хармония С ТЕБ, за да ТИ осигурят комфорт, за да твориш СВОЯ ЖИВОТ... И когато си ПОЛОЖИТЕЛЕН, когато създаваш за СЕБЕ СИ, ще ТРЯБВА да СЪЗДАВАШ И ЗА ТЕЗИ, КОИТО НЯМАТ и са около ТЕБ, защото ако Не си Ги ВКЛЮЧИЛ в УСПЕХА СИ, и ТЕ ЩЕ ТЕ ИЗКЛЮЧАТ... пък може и да ТЕ ПРИКЛЮЧАТ...

...

РОГАТИА... каза ХАУ!!!

© Богдан Григоров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • За - Положителността - където и да е...! Един мир ме обзема на твоята страничка... оптимистичен...
  • БЛАГ(о)даря!
    Благ(О)дар (Я).
  • Ще те чета...

    К(аз)(ваш)
    "аз" съм "ваш" (глас).
    Съмваш -
    (нес)ъзнателно.
    Ароматно "нес"

Предложения
: ??:??