29.06.2017 г., 16:31 ч.

Щастие... 

  Есета
1209 1 1
1 мин за четене

Щастие... Какво означава това? Как се постига? За мен щастието не е в парите, нито в материалните неща, за мен щастие е, да се чувствам спокойна, здрава и обичана... Накратко, да съм над проблемите... Не разбирам, защо хората се карат за най-малките неща, не може ли човек да си спестява това напрежение и тази тревога!?  Трябва ли да се караме, когато някой скъса любимата ни книга или когато оцапа покривката със сос? За мен отговорът е НЕ! Напълно безсмислено е. Какво ще постигнеш? Щастие? Спокойствие? Няма да постигнеш абсолютно нищо освен напрежение, главоболие, а след това чувство на вина... Защо го правим? Защо крещим, бием и наказваме за такива дреболии? Ето го и отговорът: глупави сме! Ако обясниш спокойно, че това не е приятно или че не трябва да се прави, вместо да го набиваш в главата на човека срещу теб ще си спестиш толкова много...  Ето това е да си щастлив! Това е да си над проблемите! Това правя и аз! Вместо да си губя времето да викам по някого, аз мисля как да разреша проблема, по този начин правя човека до мен по-щастлив... Вместо да му крещя, особено ако е възрастен човек или дете, които не могат да понесат това и то ще ги травмира завинаги... Просто трябва да бъдем над нещата, над проблемите, над сърдитите хора минаващи по улицата, над скандалите за маловажни неща, над тревогите... И ако бъдем... Тогава... Тогава просто ще бъдем щастливи...

© Михаела Ангелова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Простички истини за съвместното съществуване, до които не всики е стигнал. И аз не крещя, но когато нещо не ми харесва си казвам мнението директно... не понясям лицемерието. Не мога да понасям да гледам уплашеното личице на дете, когато му крещят...
Предложения
: ??:??