8.01.2012 г., 19:12 ч.

Щастието 

  Есета » Ученически
2295 2 0
1 мин за четене

Винаги съм се питала в какви измерения се състои истинското щастие. Всички хора са различни, чувстват различно, радостта им е различна.
Щастието е едно истинско, завладяващо чувство. Може да промени цялото същество на човека. Някои хора, които имат пари и богатства, мислят, че са най–щастливите в света, че имат всичко, от което се нуждаят. Те забравят как са живели преди, забравят същността си. А има и хора, които не искат пари, нито власт. Те са щастливи от една–единствена дума, която действа като балсам за душата.
За мен истинското щастие се състои от една дума – любов. Когато чувстваш, че някой има нужда от теб, какъвто и да си – тогава сърцето ти се изпълва. Щастието и любовта са най–верните приятели на човека.Чувствата са невероятно красиви и нежни, когато са чисти и споделени.
Познавам доста хора, чийто живот е ад. Тези хора имат нужда само от една топла усмивка, за да се прогони мъглата от самота в сърцето им. Само от една приятелска прегръдка, за да се почувстват обичани и приети.
Хубаво е, когато излезеш навън или надникнеш през прозореца, да видиш усмивки, сияещи върху лицата на хората и щастливите им, красиви погледи.
Бих искала да има повече такива хора. Но, за съжаление, виждам само безизразните им лица, покрити с воал от мрак и страдание.
Вие - да, точно вие - може да промените всичко. Обичайте, помагайте, чувствайте и ще разберете, че когато видите една благодарност от другите към вас, ще почувствате истинското щастие.

© Кървавото Момиче Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??