19.05.2010 г., 13:44 ч.

Ще ги познаете по делата им 

  Есета » Други
2319 0 0
2 мин за четене

Имало едно момиче, казвало се Сюзън. Много обичала познанието и особено това, което можела да приложи в живота си. Сюзън имала сестра, Бети, която работела на фризер за сладолед.

 Една сутрин Сюзън почувствала в себе си едно красиво чувство. То и шепнело, че е време да приложи това, което знае  на практика. Сюзън не разбрала как точно да стори това. Започнала да се моли. Минал се около час. Във въображението ù изникнала картина. Картината била придружена с мощен импулс любов. Този импулс ù казал да се облече с новите си дрехи и да отиде при Бети на фризера за сладолед. Не знаела какво точно ще прави там, но импулсът бил ясен и точен. Облякла се и тръгнала.

Бети се зарадвала на неочакваното посещение. Сюзън я попитала дали просто може да поседи при нея. Сестра ù се съгласила.

 Нов импулс. Мощен заряд любов изпълнил съществото на Сюзън. Във въображението ù изникнала фразата: "Първоизточникът обича." След това се сетила за един човек, който изпращал любов на всеки срещнат по пътя си. Сюзън разбрала. Започнала да изпраща любов към всеки, който идвал да си купи сладолед от Бети. Какво било учудването на Бети, когато желаещите сладолед започнали да се множат. Нищо неподозиращата Бети кипнала от радост. Това бил най-успешният ù ден. Толкова много хора за толкова малко време! Бети сияела, а Сюзън просто се усмихвала и продължавала отново и отново да обгръща с любовта си всеки следващ, който застанел пред фризера на Бети.

  В края на деня Бети получила двоен надник, защото оборотът бил два пъти по-голям от обикновено. А Сюзън като награда получила един много ценен урок… и част от надника на щедрата и щастлива Бети.

  Извадих си следната поука: Ние можем да си помагаме, когато помагаме на хората, без значение от нивото, на което правим това. Така, без да искаме нищо в замяна,ние получаваме много повече, отколкото сме дали. Сюзън просто имала желание да приложи знанията си. Била готова и последвала интуицията си, която ù казала да се облече, да отиде при сестра си и да изпраща любов на хората. Тя не очаквала нищо, просто следвала вдъхновението си, но в замяна получила отговор на молитвата си (разбрала как да прилага), щастието на Бети, повече увереност във вътрешното си ръководство… и пари, разбира се. Това, което даваме, ни се връща умножено.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??