27.03.2015 г., 23:55 ч.  

Силата на любовта 

  Есета » Любовни
7485 1 1
1 мин за четене

 Любовта е едно наистина страхотно чувство, което всеки човек трябва да изпита! Има много видове любов - към родителите, към близките и любов между двама влюбени.

Но истинската любов рядко се среща в днешно време, защото хората гледат само собствената си изгода и не могат да обичат истински!  Любовта  е по-силна от всички други чувства и дори от смъртта, защото тя е безгранична! Но за да е толкова силна тя трябва и да е споделена. Когато човек обича той е готов на всичко дори и да се жертва, за да види една усмивка на лицето на любимия си. Любовта изглежда като една книга, която колкото повече я четеш толкова по-интересна става и ти се привързваш към нея и се опитваш за час да прочетеш колкото се може повече. Но по пътя на любовта има и трудности като някоя лоша вещица, която само те преследва и черпи от обичта ти.

   Когато си влюбен  очите ти издават всичко те показват страстта, която ти искаш да изпиташ в твоя любовен свят.  Любовта идва неочаквано като пролетен бриз, който те кара да настръхнеш и да се почувстваш наистина жива! Влюбените изглеждат като птички, които си чуруликат песента на любовта!

    Но колкото и да говоря за любовта няма как да ви накарам да усетите чувството.

Ако искате да се насладите наистина трябва сами да разберете тайната на любовта!  

© Ивана Мандажиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • тя… любовта безмълвна и сляпа…
    неосъществима
    нахална и ярка… див пламък
    до синьо душата стопяващ…
    невъзможно алчна
    и искаща
    да я пожелаеш…
Предложения
: ??:??