Вперила поглед в небето, нежното синьо небе ме караше да летя... както ме караше любовта... по същия начин да летя висоооко в облаците... колко прекрасно беше чуството, докато не се случи така, че небето почерня. Големи сиви облаци се надвесиха над мен след грешните ти думи: Изневерих ти! За миг живота ми загуби смисъл, за миг спря, исках да се разтвори земята и да ме погълне... паднах от небето, докато си летях волно и много силно се ударих. Заболя неуписуемо... болката пронизваше цялото ми тяло и душа. Но нали след всяко падение има и изправяне?! Станах, поотупах се и се усмихнах силно и широко... трудно беше изправянето, защото се почуствах предадена... вярвах безрезервно... но преглътнах цялата обида, защото обичам истински и всеотдайно! Но най-вече оценявам искренността ти... всяка силна жена трябва да е способна да преглътне една призната изневяра и вярвам, че когато я е споделил, осъзнава колко много държи на човека до себе си и колко болка и мъка му е причинил. Точно покаянието го кара да каже, че е сгрешил адски много. Вярвам, че силната жена ще преглътне една изневяра, която кара мъжа да се осъзнае, че другата е нищо, че приятелката му е най-прекрасното същество, че не чуждата, а точно "неговата" е най-добра във всичко! Вярвам, че жените са най-силните същества. И вие, нали?!
и на мене са ми тъпички,защото не си казват мнението да казват:тва е ебати тъпото есе и тем подобни...искам да кажат коментар и мнение,какво не им харесва защо,ама...мерси много мила
Супер е! Незнам какво да добавя,защото моето мнение съвпада с останалите. В живота не е важно колко пъти падаш,а колко се изправяш след това,колкото и трудно да е. Браво,продължавай само така!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.