18.03.2012 г., 17:43 ч.

Случайните срещи - наистина ли са случайни? 

  Есета » Философски
4720 1 4
1 мин за четене

       Хората се срещат и се разделят през живота си и за това си има причини. Не могат просто така да се срещнат без никакъв смисъл, без никаква цел. Съдбата играе много важна роля за срещите и разделите на хората. Има различни гледни точки на хората, даже в ежедневието сме чували някои да казват: "Ако ни е писано да сме заедно, ще сме". Истината е, че не знаят дали е вярно това.

       Случайни срещи няма, всички срещи са с дадена цел, но дали тази цел е за добро или лошо, само времето може да покаже. Тези случайни срещи са съдба. Някои от хората казват, че ако случайно срещнем някой, когото не познаваме и не сме предполагали, на дадено място, той може да бъде нашата сродна душа, но не винаги е така. Понякога тези срещи са за коренно различна цел. Например срещаме някого, той влиза в живота ни, но не за дълго, тъй като запознаването с този човек е било, за да ни раздели с някой друг от нашия живот, който е излязъл от живота ни след като ни е наранил. От друга страна, ако такава среща остане за дълго време и няма наранени, можем само да сме щастливи. Има варианти, в които се срещаме, но не се запознаваме веднага. Това може да се обясни като различни пътища, които се пресичат за малко и след това пак се разделят и накрая се пресичат напълно.

                            Случайни неща в живота няма!

© Виктория Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Нищо в живота ни не е случайно.Всичко е предопределено да се случи.Понякога по късно или по рано ,но все пак всички ние вървим по пътя на живота и търсим...
  • Само дето за да повярва човек, трябва да го изпита.
  • Аз отдавна изповядвам максимата, че случайни срещи в живота няма. Дори имам две есета, публикувани тук на подобна тематика.
  • Всичко е драснато
Предложения
: ??:??