13.06.2007 г., 17:57 ч.

смисълът на живота ни 

  Есета
5168 0 3
2 мин за четене
 

Защо живеем или смисълът на живота ни
                                           (Есе )



 

Замисляли ли сте се защо живеем?
Живота на повечето от нас е сложен и труден...ежедневното,обикновено водене на битки между нас и нашите приятели,колеги,шефове дори.Безсмислени спорове, от които така и не бихме стигнали до решение,от което да има полза и за двете страни.

А защо го правим? Защо се борим да оцелеем в тази джунгла от различни характери,мнения и настроения?

За нас самите,за нашите деца,за човекът,който обичаме,за приятелите,близките и роднините ни?А може би това за което се борим са и мечтите, стремежите ни... Те са много важни - именно те ни стимулират да вървим напред, да искаме да се издигнем, Да мечтаем е важно, а когато мечтата ни стане реалност се гордеем, защото си даваме равносметка за трудният път,по който сме минали за да я осъществим, за нещата,които сме жертвали и изгубили и това ни кара да се чувстваме удоволетворени от свършеното.

Промяната- нея съшо я търсим, и то много често!

Искаме да се променямe вътрешно и външно, да променяваме обстановката в нашият дом, живот... да научаваме нови,интересни факти,които да обогатят речникът ни и да ни помагат в общуването с другите.

Ако се усмихнем,бихме могли да "оцветим" сивото си ежедневие,да погледнем живота си от друга гледна точка и да не бъдем толкова мрачни и сърдити.Околните със сигурност биха открили промяната в нас.

Има много причини ,които ни карат да продължим напред.Чуствата също са сред тях.Те са различни , и така трябва да бъде, защото много хубаво не е на хубаво!

Бихме могли да превърнем всеки наш ден в нещо специално, да се събуждаме с усмивка,защото започва един нов ден,изпълнен с радост и красота.Ден,в който може би ще направим важна крачка в нашият живот. Едно ново начало, в което няма другите да са ни виновни за нашите собствени грешки,а ние бихме могли да приемем,че не сме съвършенни и,че и ние грешим понякога.

Да живееш е цяло изкуство,което трябва да се научим да разбираме и да умеем да живеем, а не просто да съществуваме!

© Светла Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • За теб винаги,мила!
    Много добре се справяш с писането на есета...
    Даже по-добра си от мен!!!!
    Браво!
  • мерси Гали
  • Възхитително!
    Избрала си тема на есето си върху която напоследък разсъждавам повече от често!
    Написала си го невероятно добре.
    Нямам думи!
    Поздравления!
Предложения
: ??:??