24.12.2010 г., 23:25 ч.

Среднощните размисли на тринайсетгодишния - Четвърти Коледен Творчески Фестивал 

  Есета
837 0 0
27 мин за четене

       Свободата – това е непризната сила, безкрайно чувство, трудно осъществима мечта. Да си свободен, не означава да се разхождаш по улиците. Да си свободен означава да цениш всички, да не бъдеш комплексар, да нямаш и да не бъдеш решетка за останалите.

      Орелът лети нависоко. Опитай се и ти да полетиш... във фантазията си. Ако не можеш да се сдобриш с реалните, Обичай образите, които си създаваш за тях. Откъсни си листо, целуни го, помилвай го, а след това го подари на Любовта. Обърни гръб на самотата. Покажи силите си на трудностите. Бори се с тях.

     Търси Ясното Небе в Мъглата. Помоли я да се помръдне. Не я обиждай, но ù кажи тя да не обижда Бездънното синьо поле. Изпей песен. Посвети я на маргаритката. Полей я с жива вода от менци. Откъсни я леко. Направи си букет. Подари си го.

     Учи. Но не за да сполучиш, а за да разбереш принципите в живота.

     Работи. Докато работиш, не мисли за парите. Мисли за хората.

     Хората – всекидневни живи вещи, на които Бог е вдъхнал душа, те мислят, те могат, те разсъждават.

     Важно е да имаш собствено мнение и да го запазиш докрай, без да го променяш.



20.11.2010г.

© Кристиан Неделчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??