26.03.2015 г., 9:03 ч.

Страх 

  Есета » Други
1216 0 4
1 мин за четене

Im sick and tired of bein sick and tired
I used to go to bed so high and wired

 

Знаеш ли, уплашен съм. Уплашен съм толкова много, че ми иде да се скрия и да не се покажа повече, така, както охлюв се свира в черупката си при най-малкия признак за опастност така и аз да се свра в своята и зад мен да остане само и единствено лигавата следа, показваща колко безволев и безличен живот съм водил...

Следата ще бъде измита още от първата роса, падаща на следващата сутрин и след тридесет часа никой няма да се сеща изобщо, че съм съществувал... Страх ме е, че след мен ще остане само прах и пепел... прах от унищоженото от мен и пепел от всичко, което опожарих.

Уплашен съм за живота си, уплашен съм за бъдещето си.... уплашен съм от самотата, уплашен съм от Съдбата...

Уплашен съм от това, че ще трябва да устоявам на бурите сам... без да има на кого да се облегна при нужда, а в същото време ще трябва да измивам и срама от старите грешки...

Уплашен съм, че разочаровах всички... и баща си и майка си и теб....

Уплашен съм до смърт от това, че никога няма да имам доверието ви... и винаги ще знам, че има укор в погледа или съзнанието ви, когато мислите за мен или поглеждате прашасалата снимка оставена на скрина, шкафа или закачена на стената....

Страх ме е.

© Слънце Антимов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Така е, Цвети, права си, винаги можеш да се защитиш от всичко и всички. Но има случаи в, които не можеш да поставиш себе си на първо място. А това ти носи само още самота и още повече страх.
  • Страх... Толкова позната и реална емоция, съпътстваща ни през целият ни живот. Има моменти, в които трябва да рискуваш въпреки страха, въпреки всичко и всички. Да, но само ако целта си заслужава. После винаги ще се питаш "ами ако?". Понякога заради някого, понякога заради себе си. Ти си на първо място. Ти и единствено ти. Защото ако сам не отстояваш себе си и не се защитаваш, няма кой да го направи за теб. И тогава оставаш сам и самотен.

    Снимката.. Тя няма да бъде гледана с омраза, не и от родител, не и от някой, който те обича.
  • Това за мен няма никакво значение. Има значение само едно нещо, но него го няма.
  • Не ми хареса. Никой не може да бъде толкова черен.
Предложения
: ??:??