4.02.2006 г., 15:12 ч.

''Сватбата на най-добрия ми приятел'' 

  Есета
3889 0 6
1 мин за четене

"Сватбата на най-добрия ми приятел"

  Истина ли е, не е ли!? Времето ще покаже! Но едно е сигурно! И в четири сутринта, след известно количество алкохол, и в девет сутринта на трезва глава, думите му са факт, вече два пъти. Ако всичко вървяло добре, на пролет щяло да има сватба!
  Дали точно тя е Жената с ГЛАВНО "Ж" или пореден план за "по-добър" живот... Все още не знам, а може би и никога няма да разбера! Вече чувам гласовете ви: "Това не е твоя работа! Не се бъркай в чуждите животи. Не разбра ли, че двамата нямате бъдеще заедно!? Щом ще се жени за нея, значи не сте били един за друг! Значи той не е голямата любов, която ти отчаяно търсиш!..."
  СТИГА!!! Стига клишета, че двама са заедно само когато е "писано" да бъде така! Той се уплаши! Затова с разделихме...или по-точно, безброй пъти ме помоли да остана  най-добрият му приятел. До сега не беше срещал някой, който да бъде изцяло отдаден само на него и да желае на всяка цена той да бъде щастлив. До сега не беше срещал някой, който ревностно да брани мнението си и въпреки това да уважава и цени неговото. До сега не беше срещал някой, който на стотици километри да му остане верен докрай и да не спира да мисли за него.
Звучи като обсебване, но не е! Повярвайте ми, не е така! Просто бях до него! Бях до душата му и в радост, и в мъка! Винаги, но само когато той го пожелаеше! Правех го, защото исках, не защото трябваше! Вярваше ми и аз на него! Реши, че ако се върнем в границите на онази обич - приятелство, ще може да ме запази за винаги. И това пожела, винаги да има приятел.
  След като бях първият човек поканен на сватбата, осъзнавам, че така ще бъдем още по-близки. Значи отново пожела да бъда до него! И аз ще го направя, не защото трябва, а защото това е "Сватбата на най-добрия ми приятел"!!!

© Стихийно Бедствие Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мхм и аз съм в тази ситуация но животът продължава и ние покрай него .. така че успех в издирване на рицарят на твоя живот аз ще търся принцестата
  • Не е слабост да обичаш, но когато е ясно какво ще се случи...Трябва да си идеш...а е толкова трудно!
  • В мен почнаха да се прокрадват мисли, че не е за възхищение, а май си е чиста проява на слабост да кажа "Край дотук!"
  • Въпреки болката си готова да си до него,това буди възхищение БРАВО
  • Много си категоричен Ники! За съжаление, обаче - адски прав! Това е разумното решение, което аз няма да взема, защото винаги правя това което усещам! Но се надявам от цялата история да успея да извлека силите които са ми нужни, за да гледам напред, където да търся и моя "рицар на бял кон"! От коментарите ви съдя, че имам успех в точното изразяване и това ме радва! След Големия ден, може и да се вдъхновя за продължение/надявам се и с малко от НАРРУ КРАЯ и за мен/!!!

  • Ще отидеш и ще сгрешиш
Предложения
: ??:??